Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
d_y_n_i_a
Do³±czy³: 27 Gru 2004 Posty: 4
|
Wys³any: Pon Gru 27, 2004 19:01 Temat postu: Zagadki |
|
|
Umieszczajcie tu wszystkie pomysły na jakies zagadki ktore mozna by wykorzystac w sesjach, moga byc kazdego typu czy to jakis pomysl w stylu "szachownica" czy cos zwiazane bardziej na logike.np. mam teraz propbelm nad zagadaka( a przydala by sie do ubarwienia sesji) jakis motyw ze szukaja zaqbójcy, a nie chce im w jakis banalny sposob im go podsuwac tyle zeby byla wlasnie jakas zagadaka z tym zwiazana, cos gdzie po trupach by doszli do celu.Dziekiz gory za kazda podpowiddz i czekam na najciekawsze zagadki:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Zedd Mod Magów
Do³±czy³: 04 Gru 2004 Posty: 722 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Pon Gru 27, 2004 21:15 Temat postu: zagadka ??? |
|
|
Ciekawym pomyslem sa szyfry.. Gracze musza sie pomeczyc by znalezc klucz i odszyfrowac jakas wiadomosc.
Moj pomysl:
Jesli szukaja zabojcy to niech w jakis niebanalny sposob (nie wiem jak wyglada druzyna wiec nie wpadne na to co by bylo dobre) znajda klucz do szyfru (slowo kluczowe albo fragment klucza-legendy, reszte beda musieli wykombinowac sami) I dowiedza sie gdzie sie udac po pierwsza wskazowke.. Tam jakas wiadomosc (wierszowana albo i nie) niech im powie o nastepnym miejscu do ktorego musza sie udac. I tak po nitce do klebka..
Albo niech wyciagaja informacje od roznych ludzi i siedza zabojcy na plecach (wymaga duzej wprawy MG - tak aby dalo sie odczuc napiecie i akcje) Niech ucieka im po dachach, wymyka sie w stajni, ucieka po gzymsie katedry, chowa sie w kanalach. Wskakuje do fosy, niech nawet raz bedzie na tyle blisko aby gracze zerwali kawalek jego szatry...
Sorry - za bardzo sie rozpdzilem i zaczalem wymyslac przygode, a tu chodzi o zagadke..
http://www.zagadki.mamy.org/zagadki/viewforum.php?f=10&sid=7a9946d154249db1b43f74ff2bb0a37f _________________ Zeddicus |
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Rahl Mod Chaosu
Do³±czy³: 03 Gru 2004 Posty: 464 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Pon Gru 27, 2004 21:37 Temat postu: |
|
|
yyyy tu sie neio zgodze troche z Zeddem, bo tak iszyfr t omoże byćc holernei męczące dla graczy , ja kjuż musi być on prosty bo jak bedzie trudny to też lipa bo przestaną w pewnej chwili się tym interesować i zaczna jaja sobie robić , i według mnie nie powinno byc więcej niż jedna zagadka na sesje daltego że np.
kiedyskumpel opowiadał ja kzrobił 6 zagadek w sesji i gracze po 8 godzinach doszli do gościa ktory powiedział im ze da im to co chca jak rozwiaza jego zagadke ( a MG ostania przygotował zajebista ) ale gracze jak to usłyszeli to saplili tego gościa razem z jego własna chatą |
|
Powrót do góry |
|
|
Zedd Mod Magów
Do³±czy³: 04 Gru 2004 Posty: 722 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Pon Gru 27, 2004 21:42 Temat postu: |
|
|
Dlatego zaproponowalem klucz.. To powinno ulatwic zadanie.. Ponadto niech nagroda bedzie wymierna - aby bylo po co sie trudzic..[/url] _________________ Zeddicus |
|
Powrót do góry |
|
|
Blackswordsman Mod Bestii
Do³±czy³: 18 Sty 2005 Posty: 3965 Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)
|
Wys³any: Sob Sty 22, 2005 04:26 Temat postu: |
|
|
Hej Dyniu jak nie możesz wymyślic zagadki to weż jakąś historyczną albo z rpgów komputerowych ale takich co twoi gracze na oczy nie widzieli. Może być rebus krzyżówka cokolwiek. _________________ Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.
MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus |
|
Powrót do góry |
|
|
exarkun Starszy Szabrownik
Do³±czy³: 24 Kwi 2007 Posty: 31 Sk±d: Tychy
|
Wys³any: Pia Kwi 27, 2007 13:26 Temat postu: |
|
|
Znam fajna zagadkÄ™:
Jest pomieszczenie duże bez drzwi, bez okien, ciemno, ponuro. Po przeszukania całego pomieszczenia tylko najwyżej pochodnie czy lampy. Żadnych ukrytych przejść.
Pytanie co wy byście zrobili. Moni gracze sie poddali,
Odp. Przeszukać własny ekwipunek i tam znajduje sie kamień, cos jednostronnego teleportu, po przejściu.(trzeba sie namęczy jak to działa)
Pomysł 2:Pojawią sie na wyspie(mała wysepka), też kompletnie nic najwyżej 2 kokosy na małej palmie, dokoła woda jak okiem sięgnąć.
I co wy robicie? Moi gracze też nic nie wymyślili.
Odp. Pod wyspą tzn trzeba sie za nużyc i tam będzie jaskinia... i tu opis całej jaskini.
Co wy nataką zagadkę ? _________________ [...]Nie pierwszy raz wzniesiemy miecz, Nie pierwszy raz popłynie krew
Nie pierwszy raz ulegnie wróg, Nie pierwszy raz,lecz już ostatni [...] |
|
Powrót do góry |
|
|
Erallion Strażnik
Do³±czy³: 01 Paz 2006 Posty: 68
|
Wys³any: Pon Kwi 30, 2007 18:10 Temat postu: |
|
|
pierwsza będe szczery nie bardzo mi sie podoba natomiast ta z jaskinia jeszcze ujdzie w tłumie tyle , że trzeba by to jakos logicznie wpleść ...ja zawsze stosuje zagadki tzn jednorazowe np. jakies wierszowane lub zagadke na mojej sesji tworzy intryga i gracze musza sie z nia uporac np. zabojstwo podczas balu -poporszeni sa o pomoc i musza badac slady i zbierac zeznania.... i najważniejsze nie można przesadzać z zagadkami bo mogą stać sie nużące dla graczy ...wszytsko zachowane w odpowiednich proporcjach _________________ Nie należy denerwować Mistrza Gry ;P |
|
Powrót do góry |
|
|
Xsary Markgraf
Do³±czy³: 09 Sty 2005 Posty: 2039 Sk±d: Nowa Sól
|
Wys³any: Pia Wrz 28, 2007 23:20 Temat postu: |
|
|
Z własnego doświatczenia wiem, że najprostsze zagadki są najtrudniejsze Tak jest w przypadku mojej ekipy... Biedni BG trudzą się, snują myśli filozoficzne, podsuwają kolejne to sobie myśli... Aż w końcu jeden z nich palnie coś co wydaje się najprostsze i najgłupsze i... I to jest dobra odpowiedź.
Wszystkim MG polecam wymyślanie własnych zagadek Często wymyślam tzw "ciągi" czyli parę wyrazów należy uporządkować wedle dobrej kolejności, jak na pozór - bardzo trudne _________________ #Sesja Przyjaciel czy wróg? - Frank albo Fred |
|
Powrót do góry |
|
|
|