Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
d_y_n_i_a Go¶æ
|
Wys³any: Nie Gru 26, 2004 23:40 Temat postu: PomysÅ‚y na sesje.. |
|
|
WPisujcie tu jakies najlepsze według was pomysły na sesje, coś co mogło by przydac sie innym mniej doświadczonym MG lub podpowiedzief tym doswiadczonym jakis ciekawy motyw ktorego jeszcze u siebie nie wykorzystali, jak chciacie opiszcie oco w calej seji ma chodzic:) i mnie takie cos sie przyda:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Zedd Mod Magów
Do³±czy³: 04 Gru 2004 Posty: 722 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Pon Gru 27, 2004 11:05 Temat postu: |
|
|
Ciekawym pomyslem wydaje sie byc gra piratami.. U nas na razie w fazie testow - zobaczymy czy graczom spodobaja sie okrety. Wychodzi nam na razie ciag przygod dosc mocno z morzem zwiazany, a nastepna to bedzie wielka bitwa morska z udzialem floty inwazyjnej Tilei i Estali oraz floty pirackiej ktora gracze obejma pod komende.. wykorzystam w tym motywie pewna gre planszowa, w ktora zagrywalem sie gdy bylem mlody o wdziecznie brzmiacej nazwie "Srebrna Flota". Jest tam 40 modeli stateczkow i plansza podzielona na heksy. system jest banalny i swietnie nadaje sie na zaadoptowanie do warhamma.. Zastanawiam sie jak sie spisza gracze.. _________________ Zeddicus |
|
Powrót do góry |
|
|
d_y_n_i_a
Do³±czy³: 27 Gru 2004 Posty: 4
|
Wys³any: Pon Gru 27, 2004 13:47 Temat postu: |
|
|
A może jeśli ktoś zna jakiś pomysł w jak najmniejszym stopniu związany z walką, taka typowa sesja na myślenie, może jaks super intryga gdzie w kulminacyjnym punkcie dochodzi do walki-ale raczej opisowej-przynajmniej ja taka preferuje.Dobrym Motywem wedlug mnie byla sesja z opowiadania "Zamek w Śniegu'>Sesja naprawde wyszla dobrze, bylo myslenie i troche walki a do wszystkiego ciut humorku:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Lesionix Mod Chaosu
Do³±czy³: 02 Gru 2004 Posty: 149 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Pon Gru 27, 2004 14:51 Temat postu: |
|
|
Dobry motyw zrobił nasz mg jak kiedys zaczynalismy gre nowa druzyna i cala przygoda polegała na tym ze sie musielismy odnalezc, cała akcja odbywała sie w tle dziwnych wydarzeń które miały miejsce w pobliżu pewnej tawerny którą odwidził cyrk miały miejsce podejrzane morderstwa itp. całośc bardzo zakrecona i ciezko jest wypisac wszystkie motywy ktore sie wydarzyły. Gracze zostawali sam na sam z Mg i kminili na własną ręke każy posiadał strzepki informacji dopiero gdy sie wkoncu odnalezlismy wsystko poskładane do kupy dało rozwiązanie.... zajebista przygoda i ani jednej walki!! _________________ made in Zielon Góra |
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Rahl Mod Chaosu
Do³±czy³: 03 Gru 2004 Posty: 464 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Pon Gru 27, 2004 16:17 Temat postu: |
|
|
nom zarypisty motyw był kiedyś jak wszyscy zgineliśmy , ale tak bardzo nei chcielismy rozstac sie z naszymi postaciami ( to buła dopiero 2 sesja ta druzyna ) , no i przychodzimy na nastepna sesje a nasz MG kaze nam stworzyc nowe postacie ( bylismy zalamani ) , no igra sie rozpoczela , ale po jakims czasie okazalo sie ze natrafilismy na zlecenei , mielismy zabic jakis wedrowcow, kiedy walka sie wywiazala MG oddal nam nasze stare postacie i kazał pozabijać wszystkich przeciwników, czyli nasze nowe postacie , zabilismy je i dalej gralismy juz starymi ukochanymi postaciami ; wiem ze dosyc to zakrecone ale ogolnie fajny to byl motyw |
|
Powrót do góry |
|
|
d_y_n_i_a
Do³±czy³: 27 Gru 2004 Posty: 4
|
Wys³any: Pon Gru 27, 2004 19:05 Temat postu: |
|
|
U mnie ciekawym pomyslem bylo na ostatniej mojej sesji a w zasadzie dwusesji wprowadzenie gracza ktory by psuł w jakis dyskretny sposob szyki BG. Mianowicie gral on rozwinietym zabojca ktory swietnie sie kamuflowa i sprawiał pozory ze dziala po ich stronie,sam zas pracowal dla pewnego jak sie pozniej okazalo wampira ktory polowal na nich wszytstkich.jakie bylo zdziwienie gdy szpiegujac grcxzy BG sam odkrył ze jest szpiegowany i musial wybrac po kogo stronie stanac:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Zedd Mod Magów
Do³±czy³: 04 Gru 2004 Posty: 722 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Pon Gru 27, 2004 21:19 Temat postu: |
|
|
Ha ha - znany motyw z jednej sesji.. Prawie zawsze gracze daja sie na niego nabrac.. _________________ Zeddicus |
|
Powrót do góry |
|
|
Xarandil Mod Elfów
Do³±czy³: 30 Lis 2004 Posty: 1266 Sk±d: warszawa
|
Wys³any: Wto Sty 04, 2005 16:14 Temat postu: |
|
|
Całkiem ciekawy motyw.... może jak nabiore troche doświadczenia to wtedy coś takiego sprubuje.... bo narazie widzi mi sie to jako całkiem duże wyzwanie... jak na kogos kto przeprowadził 3 sesje... |
|
Powrót do góry |
|
|
Xsary Markgraf
Do³±czy³: 09 Sty 2005 Posty: 2039 Sk±d: Nowa Sól
|
Wys³any: Sob Sty 22, 2005 19:04 Temat postu: |
|
|
Możemy sobie wziąść świece dla klimatu jeśli gramy w podziemiach. U mnie jak chcemy żeby było orientalnie to zapalamy sobie takie dymki zapachowe i jest zajebiście. Muze jeszcze do odpowiedniej sytuacji... A dla MG to wiadomo: notatka, ciekawe pomysły i jakiś bat na graczy he he. _________________ #Sesja Przyjaciel czy wróg? - Frank albo Fred |
|
Powrót do góry |
|
|
Blackswordsman Mod Bestii
Do³±czy³: 18 Sty 2005 Posty: 3965 Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)
|
Wys³any: Nie Sty 23, 2005 00:55 Temat postu: |
|
|
Kontrola nad graczami i niech tylko sprubują się kłócic to zobaczą ale w finezyjny sposób. A co do motywu to jakaś pracownia magiczna albo alchemiczna , inżynieryjna. Zawsze jakieś fajne zagadki wychodzą. No i wyzwanie dla mg też. _________________ Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.
MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus |
|
Powrót do góry |
|
|
Xsary Markgraf
Do³±czy³: 09 Sty 2005 Posty: 2039 Sk±d: Nowa Sól
|
Wys³any: Czw Sty 27, 2005 18:16 Temat postu: |
|
|
Jeśli gracze się kłócą najlepej dac im spokój i po 5 minutach uspokoić. Jeśli to nie wystarcza to ja wkraczam do akcji i jest źleee _________________ #Sesja Przyjaciel czy wróg? - Frank albo Fred |
|
Powrót do góry |
|
|
Inez Strażnik
Do³±czy³: 16 Sty 2005 Posty: 63 Sk±d: Leszno
|
Wys³any: Sob Sty 29, 2005 01:38 Temat postu: |
|
|
Xsary te dymki zapachowe to majÄ… nawet swoja nazwÄ™....
Nazywaja sie kadzidełka, a dobry mistrz gry to wprowadzi graczy w nastrój i bez akcesoriów pomocniczych. Jak dobrze, ze nie jesteś moim MG.
Ostatnio zmieniony przez Inez dnia Sob Sty 29, 2005 01:57, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Blackswordsman Mod Bestii
Do³±czy³: 18 Sty 2005 Posty: 3965 Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)
|
Wys³any: Sob Sty 29, 2005 12:52 Temat postu: |
|
|
Fajny pomysł na sesje to miasteczko pełne chaotyków , którzy czczą różnych bogów. Ktoś zleca dróżynie rozwiązanie tajemnicy morderstwa w tym miasteczku np burmistrz , i jednocześnie odnalezienie podejrzanego o tp pseudochaotyka. Ale się gracze zdziwią jak odkryją co i jak. Oczywiście społeczność miasteczka jest tak zakamuflowana że sąsiad , sąsiada nie zna. _________________ Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.
MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus |
|
Powrót do góry |
|
|
Xsary Markgraf
Do³±czy³: 09 Sty 2005 Posty: 2039 Sk±d: Nowa Sól
|
Wys³any: Sob Sty 29, 2005 23:22 Temat postu: |
|
|
Ja widze Inzez ze ty normalnie sie uczepiles jak zep psiego ogona to ja ci mowie ODWAL SIE! ok? To jest forum a nie sala do wyzywania! Zapomnialem... Jak dobrze ze ty nie jestes moim graczem. _________________ #Sesja Przyjaciel czy wróg? - Frank albo Fred |
|
Powrót do góry |
|
|
Carnloch Odźwierny
Do³±czy³: 18 Sty 2005 Posty: 102 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: Pon Sty 31, 2005 16:10 Temat postu: |
|
|
Xsary, wyluzuj troszkę. Inez wyraziła swoje zdanie, poza tym "" na końcu sugeruje że to był żart więc się nie ciskaj. Poza tym faktem jest że dobry MG nie potrzebuje akcesoriów żeby robić nastrój. |
|
Powrót do góry |
|
|
|