Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Erallion Strażnik
Do³±czy³: 01 Paz 2006 Posty: 68
|
Wys³any: Pon Paz 23, 2006 23:37 Temat postu: |
|
|
hmm Monstero a czy Dziedzictwie Sigmara nie jest opisana Sylvania bo nie mam tego dodatku...jesli nie mozna by sie kierowac opisem Rumunii ( nie tylko ze wzgeldu ze tam wampiry i dracula ale ze moim zdanime najblizej tej krainie ) ...otoz porastaja lasy lisciaste w glownej mierze(w wyzszych partiach mieszane lub iglaste ) ..naotmiast mam sporo nie porosnietych przestrzeni gdzue tylko piach i wiatr wiejacy w oczy ....duzo wzniesien a poznije przechoda w Gory Kranca Swiata ale genralnie wydaje sie ze wiekszasc Sylvanii raczej wyzynna ...krajobraz raczej smutny i ponury mroczne i ciemne lasy lub wydawaloby sie bezgraniczne piaszczyste pustkowia i wzniesienia....co do zwierzat to przedewszytskim niedzwiedzie , poznije wilki ...a reszta standard jelenie , dziki , zajace ..oczywiscie wszystkie bez przesadnej ilosci ...(zwierzeta to juz typowo z opisu Rumunii brane ) ale mozna sprobowac tak wprowadzic...a co do architekruty tutaj to chyba tylko wyobraznia mistrza gry ale wydaje mis ie raczej dominacja ciekiego budownictwa tzn masywnych i wytrzymalych chat...troche zamieszkalych i opuszczonych zamkow..raczej bez straznic drog kto by tam sie utrzymal w nocy w starznicy jak zgodznie z opisem podrecznika nikt nie nocuje tam w lasach nawet Rycerze Proby ...sporo podniszczonych wiosek...ta kraina naprawde powinna przerazac a podrozowanie z jedenego miasta do drugiego moze stac sie nie lada wyzwaniem ...oczywiscie nie powinn sie przesadzac zeby zza kazdego drzewa nie wyskakiwal wampir czy umarlaki wszytsko dawkowane tak by gracze narobili w spodnie ale nie siekali caly czas tylko i nic poza tym ... p.s tak jak napisalem nie wiem czy wiecej nie znajduje sie w dodatku ale czesc zwlaszcza te lasy i zwierzyne spisalem z opisu Rumunii zdaje sobie sprawe ze to nie to samo ale przynajmnije czesc mozna wprowadzic _________________ Nie należy denerwować Mistrza Gry ;P |
|
Powrót do góry |
|
|
Monstero Starszy Prochowy
Do³±czy³: 15 Lis 2005 Posty: 279 Sk±d: z daleka
|
Wys³any: Wto Paz 24, 2006 18:14 Temat postu: |
|
|
Aha. Dziękuję za informacje. Tak poza tym do Dziedzictwa też nie mam, tak samo jak internetu, informacji o Rumunii i czasu by to wszystko znaleźć. Życie jest ciężkie... ale dzięki pomocy innych staje się znośniejsze.
Swoją drogą to ciekawe czemu Gracze często unikają Sylvanii? Taka przyjazna i spokojna to kraina... _________________ ... |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Wto Paz 24, 2006 18:18 Temat postu: |
|
|
Monstero napisa³: |
Swoją drogą to ciekawe czemu Gracze często unikają Sylvanii? Taka przyjazna i spokojna to kraina... |
Unikają? Grind Gorond z kompanami wcale nie unika Wręcz pchają się do Sylvanii _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
Erallion Strażnik
Do³±czy³: 01 Paz 2006 Posty: 68
|
Wys³any: Wto Paz 24, 2006 18:43 Temat postu: |
|
|
Tia spokojna i piekna kraina ale raczej pielgrzymek spodziewac sie nie nalezy choc mozna wprowadzic oferty wakacyjne dla graczy w Sylvanii ...Biuro Turystyczne Altdorf proponuje wkacje w Sylvanii liczba noclegow zalezna od liczby i sily podrozujacych miejsce noclegu ciemny las lub zamek (unikac towarzystwa gospodarza ) , wyzywienie we wlasnym zakresie ...oferta przewiduje wiele atrakcji : walka z wyzej wymienionym gospodarzem , survival w lesie , spotkanie z czescia spolecznosci ta bardziej rozpadajaca sie ...UWAGA jedynym minusem wyjazdu jest mała goscinnosc i przychylnosc tej drugiej czesci ktora moze odmowic pomocy lub nie ugoscic turystow gdy zajdzie taka potrzeba ...prosimy nie pukac do drzwi i tak ne otworza...za dodatkowe pare koron wyciczka na wyzyny i piaszczyte ostepy Sylvanii ( tylko w 1 strone ) ...zyczymy milego wypoczynku i zapraszamy ponownie jesli do nas wrocicie nastepne wycieczki do dowolnego zaktka 15% procent rabatu bedziemy pod wrazeniem _________________ Nie należy denerwować Mistrza Gry ;P |
|
Powrót do góry |
|
|
Raziel Starszy Prochowy
Do³±czy³: 27 Paz 2005 Posty: 284 Sk±d: Sylvania
|
Wys³any: Sob Paz 28, 2006 11:22 Temat postu: |
|
|
W Dziedzictwie Sigmara nie ma opisu Sylvanii gdyż nie jest to jedna z Imperialnych prowincji, ale są o niej wzmianki przy opisie Stirlandu i bodaj Ostermarku. _________________ Per mortis ad gloria! |
|
Powrót do góry |
|
|
quidamcorvus Basztowy
Do³±czy³: 08 Maj 2006 Posty: 125 Sk±d: Katowice
|
Wys³any: Sob Paz 28, 2006 22:38 Temat postu: |
|
|
W drugiej edycji Sylvania została włączona do Stirlandu. Zresztą w drugiej edycji pozostały jedynie prowincje dysponujące głosem elektorskim. |
|
Powrót do góry |
|
|
Raziel Starszy Prochowy
Do³±czy³: 27 Paz 2005 Posty: 284 Sk±d: Sylvania
|
Wys³any: Pia Lut 23, 2007 19:59 Temat postu: |
|
|
Sylvania nigdy nie była prowincją. A tak żeby totalnie nie offtopować na stronie BI pojawiła się mapka Sylvanii z dodatku Nights Dark Masters _________________ Per mortis ad gloria! |
|
Powrót do góry |
|
|
|