Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Problem ze śmercią !
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> DziaÅ‚ ogólny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
quidamcorvus
Basztowy
Basztowy


Do³±czy³: 08 Maj 2006
Posty: 125
Sk±d: Katowice

PostWys³any: Wto Maj 09, 2006 00:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze:
Brujah napisa³:
Mówisz chcesz go "udupić" ( Very Happy ) za jednym zamachem?? Ja bym się postarał by spalono go na stosie. Skieruj go na ścieżkę zła, mów mu, aby był zły, zepsuty, skorumpowany, by zaczął czcić Tzeentcha (bo będzie mu błogosławieństwa zsyłał). Wtedy delikwent odwórci się od dobrych bogów a gdy będzie palony na stosie, nikt mu nie pomoże Twisted Evil

Może się mylę Wink, ale nigdzie nie jest napisane, że PP pochodzą od dobrych bogów. A taki krętacz jak Tzeentch postara się aby każdy, kto ma do spełnienia jakieś zadanie w Wielkim Planie żył wystarczająco długo. Tak samo źli bogowie czy inne potęgi Chaosu.

Po drugie:
Zgadzam z wypowiedzią legiondclxvi, jeśli nie chcecie grać z kolesiem, to powiedzcie mu o tym. Walki między graczami, rzadko pomagają zbudować dobrą przygodę.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Raziel
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Do³±czy³: 27 Paz 2005
Posty: 284
Sk±d: Sylvania

PostWys³any: Wto Maj 09, 2006 17:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy, koledzy a po co on ma go przeciągać na stronę Chaosu? Wszak każdy mag jest winny w oczach Inkwizycji i nie zasługuję na to żeby żyć, niech idzie do pierwszego lepszego oddziału Świętego Oficjum powie że wie gdzie jest plugawy heretyk, innowierca i czarnoksiężnik w jednym i po gościu a co do odradzania to jeśli ma się 0 pp i się zgnine to z postacią koniec, śmierć to śmierć i koleś musi zrobić nową postać.
_________________
Per mortis ad gloria!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Odwied¼ stronê autora
Nightmare



Do³±czy³: 02 Maj 2006
Posty: 3

PostWys³any: Sro Maj 10, 2006 18:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No spoko ale gdy dajmy na to BG ginie poprzez zciecie glowy to PP nie wiele tu pomorze?? U nas gdy gramy MG w takich sytuacjach jak powiesznie nie pozwala uzyc PP co innego w walce czy przypadkowej śmierci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
quidamcorvus
Basztowy
Basztowy


Do³±czy³: 08 Maj 2006
Posty: 125
Sk±d: Katowice

PostWys³any: Nie Maj 14, 2006 01:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hej Nightmare
PP właśnie po to są żeby BG nie zginął od ścięcia głowy czy powieszenia na sznurze. Na przykład łamie się trzonek topora lub pęka sznur, a wieśniacy uznają to (nomen omem) za znak bogów... i BG ucieka lub zostaje uwolniony.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
kain
Mod Magów
Mod Magów


Do³±czy³: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWys³any: Nie Maj 14, 2006 10:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I tu się mogę z tobą nie zgodzić.....jak ci obetną łeb, wysadzą w powietrze jakąś bombą czy pocwiartują na torturach to ci PP nie pomoże. No najwyżej Morr ci może pomóc .... przejść na drugą stronę. No chyba że jakiś czar np:"Negacja ataku - I ed"
A co tego "nomen omem" to weiśniacy z przerażenia mogą cie ukamieniować badź wezwać inkwizycje - heretyk, demon, czy coś wt ym stylu. Ale to zależy jak Mg podchodzi do tych spraw,...
_________________
#sesja Miasto: Dante Cavenaghi
#sesja Wichry Północy: Kain

Kobiet potrafiących służyć za materac jest wiele na tym naszym nie najweselszym ze światów. Ale znalezienie dowcipnie czy roztropnie gadającego materaca nie jest już takie proste
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Raziel
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Do³±czy³: 27 Paz 2005
Posty: 284
Sk±d: Sylvania

PostWys³any: Nie Maj 14, 2006 13:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bynajmniej jeśli pod skazańcem który miał być wieszany pękał sznur to uznawano to za znak Boga że ten człowiek ma jeszcze żyć i puszczano go na wolność, Warhammer czerpie nie garściami a wiadrami z naszego świata więc można uznać że i w Starym Świecie uznaje się że zerwany sznur to znak od Morra.
_________________
Per mortis ad gloria!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Odwied¼ stronê autora
Arthandas
Szabrownik
Szabrownik


Do³±czy³: 25 Lut 2007
Posty: 17
Sk±d: z grobowca...

PostWys³any: Wto Lis 13, 2007 04:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aż mi się niedobrze robi jak czytam niektóre posty, czy my wszyscy na pewno gramy w ten sam system??

PS:

ProstujÄ…c kilka spraw:

Punkt Przeznaczenia ZAWSZE ratuje przed śmiercią, nawet wtedy jak skoczysz ze 100 metrów do rowu nabitego palami lub wypijesz litr trucizny. Wydanie punktu przeznaczenia powoduje boską interwencję, której nie można się przeciwstawiać. Wydanie PP w wyżej wymienionych przykładach spowoduje np że postać tuż przed skokiem się rozmyśli i za nic w świecie nie spróbuje tego zrobić a wypita trucizna okaże się przeterminowana i wszystko skończy się jakimś bolesnym acz niegroźnym zatruciem pokarmowym. Co do reakcji tłumu na zerwany sznur wisielca to zareaguje ona tak, że postać która wydała pepeka wyjdzie z tego cało. Boska interwencja sprawi że nawet sceptycznie nastawieni ludzie nagle uświadomią sobie, że to musi być boski omen.

Co do kablowaniu inkwizycji na towarzyszy magów z drużyny to nie jest to najlepszy pomysł. Zwłaszcza jak osoba na którą nakablowaliśmy udowodni że nas zna i przez wiele czasu z nami podróżowała. W skrajnym przypadku podwójny stosik:)

Odnośnie wojny między graczami, gdy Gracz A zabije gracza B i gracz B wyda pepeka, mądry MG w celu uniknięcia dalszych sporów i wojen powinien powiedzieć graczowi A, że (wskutek boskiej interwencji przez wydania pepeka przez gracza B) jego postać z niewyjaśnionych przyczyn zaczęłą odczuwać sympatię do postaci gracza B i nie tylko nie chce jej zabijać ale nawet zaczyna ją lubić i gracz A powinien to odgrywać czy mu się to podoba czy nie lub zmienić postać. Przynajmniej taka jest moja opinia.
_________________
Czasem zamiast siły argumentów lepiej użyć argumentu siły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do³±czy³: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWys³any: Wto Lis 13, 2007 17:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co tu dużo gadać. Kolejna śmieszna dyskusja:)
_________________
Jestem mieczem i zbrojÄ…. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
estern
Przepatrywacz
Przepatrywacz


Do³±czy³: 05 Maj 2016
Posty: 6

PostWys³any: Czw Sie 25, 2016 11:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja tam nie wiedziałem żeby jakaś postać się odradzała jak ją zabiłem. Może są jakieś opce że może sobie przywrócić życie w innej krainie, ale ja nie widziałem żeby tak było
_________________
implanty Lublin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
piottruusss
Przepatrywacz
Przepatrywacz


Do³±czy³: 02 Lis 2016
Posty: 5

PostWys³any: Sob Lis 05, 2016 22:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja równiez tego nie zauważyłem, może nie zwróciłem uwagi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Odwied¼ stronê autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> DziaÅ‚ ogólny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group