Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Birkart Starszy Szabrownik
Do³±czy³: 30 Maj 2006 Posty: 36
|
Wys³any: Wto Maj 30, 2006 20:34 Temat postu: A CO NIBY JA? |
|
|
Darnok napisa³: |
Berthold odpala pochodnię: "gdzieś tu musi być beczka prochu!". Taki jakiś łagodny jestem ale teraz się postaram |
Baaaaardzo smieszne a niby odrabywanie konczyn bezbronnym przeciwnika to tez moja sprawka |
|
Powrót do góry |
|
|
alladyn777 Odźwierny
Do³±czy³: 22 Maj 2006 Posty: 107 Sk±d: WWA
|
Wys³any: Wto Maj 30, 2006 20:51 Temat postu: |
|
|
Mam dziwne wrażenie że nasze "koledzy z sesji" rozważania przeszadzają innym czytelnikom forum na studiowanie tutejszych tematów - czas założyć gildie... _________________ Gregor - Altdorf; Las
"Wojny można wygrywać krukiem - oto on, albo mieczem - oto on." |
|
Powrót do góry |
|
|
Monstero Starszy Prochowy
Do³±czy³: 15 Lis 2005 Posty: 279 Sk±d: z daleka
|
Wys³any: Wto Maj 30, 2006 21:02 Temat postu: |
|
|
Racja. O takich rzeczach gadać gdzie indziej!
O czym wogóle był ten temat?!
Aha. Zasady, cechy - ...pytania i niejasności. Więc moja prośba: Offtopom stop bo zaraz ktoś się przypie%$#@&* i wtedy będzie bieda.
Powtarzam temat dla zainteresowanych:
"Zasady, cechy - ...pytania i niejasności."
Ja zresztą mam taką niejasność co do zasad. Brakuje mi jakiejśakcji typu potężny atak. Używasz akcji podwójnej i masz +2 do obrażeń. U mnie już wprowadziliśmy i się sprawdza, szczególnie jak musisz otwierać "puszki".
Co wy na to?! _________________ ... |
|
Powrót do góry |
|
|
Birkart Starszy Szabrownik
Do³±czy³: 30 Maj 2006 Posty: 36
|
Wys³any: Wto Maj 30, 2006 21:31 Temat postu: |
|
|
Mozna uznac ta akcja jako szalenczy atak (+20WW i bez parowania jesli sie nie myle) wiesz nie musi byc wszystko z D&D zerzniete:P _________________ to tyle co mialem do powiedzenia.....ALE CO ROBI TU TEN KRASNAL! |
|
Powrót do góry |
|
|
Darnok Odźwierny
Do³±czy³: 24 Maj 2006 Posty: 105
|
Wys³any: Sro Maj 31, 2006 13:34 Temat postu: |
|
|
Jest potężny atak, ale nazywa się silny cios +2 do obrażeń już podchodzi pod zdolności ponad naturalne |
|
Powrót do góry |
|
|
Monstero Starszy Prochowy
Do³±czy³: 15 Lis 2005 Posty: 279 Sk±d: z daleka
|
Wys³any: Sro Maj 31, 2006 19:11 Temat postu: |
|
|
O D&D nie wiem wiele i się tym nie sugerowałem. Ale myślę, że cena akcji podwójnej za +2 Obr to cena często wysoka. Zważywszy na fakt, że korzystam z mojej wersji mechaniki i walki często kończą się i tak po dwóch, trzech, czasem nawet jednym ciosie (oczywiście pancerz troszkę to zmienia). Więc te +2 do Obr jest przydatne głównie przy walce z grubązwierzyną lub przy wywarzaniu drzwi. _________________ ... |
|
Powrót do góry |
|
|
Darnok Odźwierny
Do³±czy³: 24 Maj 2006 Posty: 105
|
Wys³any: Czw Cze 01, 2006 19:30 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz tak grać to możesz, ale -10WW przy takim ataku wydaje mi się uczciwe |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Czw Cze 01, 2006 21:17 Temat postu: |
|
|
Ja za taki atak dałbym -10 WW, brak możliwości uniku i parowania w tej rundzie oraz taki atak oczywiście byłby akcją podwójną.
Może nawet posunął bym się do tego, że wrogowie atakujący BG (ten co wykorzystuje +2 do obr) mają dodatkowy modyfikator do trafienia _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
Darnok Odźwierny
Do³±czy³: 24 Maj 2006 Posty: 105
|
Wys³any: Pia Cze 02, 2006 16:03 Temat postu: |
|
|
Nieee ten dodatkowy modyfikator to przesada, bo niby dlaczego? tak się jednym wymachem zmęczył BG, który jest już dosyć doświadczony w walce?
Z parowaniem i unikiem masz rację. Taki atak mógłby odjąć od pancerza 1PZ, co wy na to? |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Pia Cze 02, 2006 16:15 Temat postu: |
|
|
Wystarczył by dodatkowy modyfikator dla wroga do WW.
Darnok napisa³: |
Nieee ten dodatkowy modyfikator to przesada, bo niby dlaczego? tak się jednym wymachem zmęczył BG, który jest już dosyć doświadczony w walce? |
O który modyfikator Ci chodzi? _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
Darnok Odźwierny
Do³±czy³: 24 Maj 2006 Posty: 105
|
Wys³any: Pia Cze 02, 2006 16:34 Temat postu: |
|
|
Modyfikator dla wrogów |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Pia Cze 02, 2006 17:20 Temat postu: |
|
|
Taki modyfikator jest bardzo na miejscu (moim zdaniem). Tak silny i zamaszysty cios dający +2 do obr. bardzo osłabia gardę i łatwiej jest wrogowi prześliznąć się przez nią Modyfikator -10 do WW dla używającego tej opcji także jest na miejscu. Cios jest potężny, lecz raczej niecelny bo stawiasz na siłę a nie na celność
Pozdro. _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
alladyn777 Odźwierny
Do³±czy³: 22 Maj 2006 Posty: 107 Sk±d: WWA
|
Wys³any: Pia Cze 02, 2006 23:00 Temat postu: |
|
|
A niby dlaczego -10 WW dla używającego?
Dużo bardziej odpowiadające jest +10 WW dla broniącego.
(To się nawet zgadza z moimi badaniami [trenuję szermierkę] i łatwiej jest sparować zamach - a trafić takim atakiem da sie normalnie...)[:mocno boli potem:] _________________ Gregor - Altdorf; Las
"Wojny można wygrywać krukiem - oto on, albo mieczem - oto on." |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Sob Cze 03, 2006 13:33 Temat postu: |
|
|
Może być i tak Trenujesz szermierkę to znasz się lepiej na tym Ja tylko wziąłem tę zasadę z gry Neverwinter Nights, gdzie była zdolność potężny atak, która miała modyfikator - 5 do trafienia lecz + 5 do obr.
Ale gra była oparta na systemie podobnym do D&D albo nawet i takim samym _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
Darnok Odźwierny
Do³±czy³: 24 Maj 2006 Posty: 105
|
Wys³any: Sob Cze 03, 2006 21:31 Temat postu: |
|
|
A co z szukaniem luk w pancerzu wroga? poświęcić akcję podwójną na szukanie, a potem w następnej rundzie atak? czy może akcja na szukanie i jakiś -10ww przy attacku? |
|
Powrót do góry |
|
|
|