Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼i   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Organizacyjny
Id do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nast阷ny
 
To forum jest zablokowane, nie mo縠sz pisa dodawa ani zmienia na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez mo縧iwo禼i zmiany post體 lub pisania odpowiedzi    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Gwiazda Archaona
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast阷ny temat  

Jak膮 koncepcj臋 dru偶yny widzisz?
Oddzia艂 偶o艂nierzy jednej rasy
0%
 0%  [ 0 ]
Oddzia艂 偶o艂nierzy r贸偶nych ras
0%
 0%  [ 0 ]
Grupa cyrkowc贸w
33%
 33%  [ 2 ]
Grupa z艂odziei (banit贸w. 偶ebrak贸w.itp)
0%
 0%  [ 0 ]
Oddzia艂 poborcy podatkowego
0%
 0%  [ 0 ]
Orkiestra
16%
 16%  [ 1 ]
Grupa losowo zwi膮zanych przyjaci贸艂
50%
 50%  [ 3 ]
Kompania handlowa (sp贸艂ka)
0%
 0%  [ 0 ]
Nowicjusze jednego b贸stwa
0%
 0%  [ 0 ]
Inne... Podaj przyk艂ad w po艣cie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich G硂s體 : 6

Autor Wiadomo舵
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do潮czy: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk眃: Brama wymiar贸w p贸艂nocnego bieguna:)

PostWys砤ny: Sob Sty 07, 2012 14:22    Temat postu: Organizacyjny Odpowiedz z cytatem

Temat gdzie, gracze mog膮 ustala膰 taktyk臋 i rozmawia膰 z MG o mechanice, posiadanych przedmiotach, handlu, zamiarach itp.
_________________
Jestem mieczem i zbroj膮. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus


Ostatnio zmieniony przez Blackswordsman dnia Sob Sty 07, 2012 15:37, w ca硂禼i zmieniany 2 razy
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Rademenes
Basztowy
Basztowy


Do潮czy: 23 Gru 2011
Posty: 122
Sk眃: Pu艂awy

PostWys砤ny: Sob Sty 07, 2012 15:03    Temat postu: Rekrutacja - Gwiadza Archaona Odpowiedz z cytatem

Rozpoczynam rekrutacj臋 ch臋tnych do sesji w WFRP 2 edycja.
Kampania nosi tytu艂 "Gwiazda Archaona", rozpoczyna si臋 w 2518KI w Ostlandzie. Przewidywany fina艂 kampanii - bitwa pod Middenheim.

RPG tradycyjne prowadzi艂em 艂adnych kilka lat. To b臋dzie moja pierwsza kampania na forum.

Zak艂adam, 偶e BG b臋da stanowili zgran膮 dru偶yn臋 na starcie (postacie pierwszoprofesyjne, z darmowym rozwini臋ciem, +500PD do rozdysponowania). Zach臋cam do dyskusji nad koncepcj膮 dru偶yny.

Par臋 bardzo lu藕nych propozycji na pocz膮tek:
-dru偶yna jednoprofesyjna (偶o艂nierze, cyrkowcy, w艂贸cz臋dzy, z艂odzieje, my艣liwi itp.)
-dru偶yna z przyw贸dc膮 (np. poborca podatk贸w i jego pomocnicy, rycerska kopia, patrol stra偶nik贸w dr贸g itp. W tym przypadku 1 posta膰 z dru偶yny b臋dzie w po艂owie 2 profesji - nadplanowe PD b臋dzie musia艂a odda膰 z uzbieranych podczas sesji PD)
-dru偶yna jednorasowa - np. tylko krasnoludy, nizio艂ki czy elfy (by膰 mo偶e rodzina)

Na cele kampanii zostan膮 stworzone trzy tematy:
1. Kampania - narracja w 1 osobie, w znanej Wam z forum formie.
2. Organizacyjny - jak przy "papierowym" RPG, dyskusje zwi膮zane z mechanik膮, handlem, przedmiotami, taktyk膮, planowaniem itp., czyli prowadzenie sesji "od kuchni"
3. Silva rerum - miejsce na dodatkowe opisy, grafiki itp. materia艂y ubogacaj膮ce kampani臋.

Rzuty przy pomocy programiku EvilDM.net Dice Server http://dice.evildm.net/

Ewentualnie b臋d臋 wykonywa艂 sam
W grze b臋d膮 obecne wydarzenia losowe (tabelki)

Zainteresowanych prosz臋 o kontakt na mail: michal.prochniak@gmail.com, wy艣l臋 zasady tworzenia postaci i zdobywania PD
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Warmlotek
Mod Czarnej Biblioteki
Mod Czarnej Biblioteki


Do潮czy: 11 Cze 2010
Posty: 1443
Sk眃: Pu艂awy

PostWys砤ny: Sob Sty 07, 2012 15:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proste 偶e si臋 pisz臋...na sesyjk臋...Rademenes:) jedziemy z koxem! Very Happy

Hmmm proponowa艂bym dru偶yn臋 zdegenerowanych najemnik贸w ( wtedy profesj臋 mog膮 by膰 zr贸偶nicowane co daje wi臋kszy wachlarz mo偶liwo艣ci)

Mo偶e to nawet by膰 grupa najemnik贸w z jednej rasy,by unikn膮膰 tar膰 rasowych (czyt. krasnoludy vs elfy:D)

Lub Robimy mixa rasowego od nizio艂贸w po elfy (podzieli艂em wzrostowo:P)

====

Druga opcja to zrobi膰 jaki艣 oddzia艂 ukierunkowany np. Jaki艣 Zakon (np Sztywny Pal Imperium)Very Happy...w kt贸rego sk艂ad by wchodzi艂 mag, kap艂an, Dow贸dzca oraz palladyni czy rycerze jak zwa艂 tak zwa艂.

Co wy na to kto jest zainteresowany?

I jakie ma swoje opinie...
_________________
#Sesja Przyjaciel czy Wr贸g? ==> Ingwar Ingersson, krasnolud
#Ci臋偶kie jest 偶ycie na morzu==>Hektor Lombard, cz艂owiek
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do潮czy: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk眃: Brama wymiar贸w p贸艂nocnego bieguna:)

PostWys砤ny: Sob Sty 07, 2012 15:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja si臋 do Ciebie ju偶 zg艂osi艂em. Przyznam si臋 ,偶e mnie najbardziej interesuje w艂a艣nie koncepcja jednolitych profesji. 呕o艂nierze niekoniecznie, ale czemu nie. Jestem ciekaw jak to zgranie w dru偶ynie wyjdzie. Najbardziej przemawia do mnie dru偶yna cyrkowc贸wWink Ale oczywi艣cie to moja propozycja. Nie wiem ile os贸b si臋 uzbiera i jakie b臋d膮 mieli pomys艂y. Graj膮c oddzia艂em , kt贸ry si臋 zna dobrze zgrywa si臋 dru偶yn臋. Dawno tak nie gra艂em oj dawno. Poborca podatk贸w brzmi "gro藕nie" ale te偶 zachecaj膮co;) heh mam pomys艂 do艂膮czymy ankiete. Wink
_________________
Jestem mieczem i zbroj膮. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Warmlotek
Mod Czarnej Biblioteki
Mod Czarnej Biblioteki


Do潮czy: 11 Cze 2010
Posty: 1443
Sk眃: Pu艂awy

PostWys砤ny: Sob Sty 07, 2012 15:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O 艣wietny pomys艂...Tylko dajcie odpowiednio du偶膮 ilo艣膰 opcji.

Daj dwie ankiety mo偶e 1 dotyczaca ras : Krasnoludy,ludzie, elfy, mieszane
_________________
#Sesja Przyjaciel czy Wr贸g? ==> Ingwar Ingersson, krasnolud
#Ci臋偶kie jest 偶ycie na morzu==>Hektor Lombard, cz艂owiek
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Rademenes
Basztowy
Basztowy


Do潮czy: 23 Gru 2011
Posty: 122
Sk眃: Pu艂awy

PostWys砤ny: Sob Sty 07, 2012 15:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZASADY TWORZENIA POSTACI
„Metryczka” (wiek, waga, wzrost itp.) – wybierasz lub losujesz.

Wsp贸艂czynniki. 呕ywotno艣膰 i Punkty Przeznaczenia maksymalne dla rasy.

Rzuty 2k10 zamieniamy na 10+k10. (http://dice.evildm.net/ ) – rzucasz 8 razy i wysy艂asz mi na maila. Rozdzielasz wyniki, jak chcesz.

Ewentualnie, mo偶esz uzna膰, 偶e dla jednego z wsp贸艂czynnik贸w (poza Int i Ogd) wykonujesz rzut nie 10+k10, a 1k10. W zamian za to otrzymujesz na starcie jedn膮 zdolno艣膰 – Ty wybierasz, ja akceptuj臋.

Cechy rasowe. Dopuszczam zasady z „Dziedzictwa Sigmara”, ale mo偶esz te偶 wykorzysta膰 g艂贸wny podr臋cznik.

W przypadku losowych zdolno艣ci, losujesz wynik k100 na evildm i wybierasz, kt贸ra ko艣膰 to jedno艣ci, a kt贸ra dziesi膮tki (czyli jeden rzut umo偶liwia Ci wybranie jednej spo艣r贸d dwu zdolno艣ci, np. 48 mo偶esz interpretowa膰 jako 48 albo 84, co wolisz)

500PD. Opr贸cz darmowego rozwini臋cia otrzymujesz 500PD (za nam臋czenie si臋 nad kart膮 postaci). Mo偶esz za nie wykupi膰 alternatywne zdolno艣ci lub umiej臋tno艣ci, dost臋pne Ci z profesji (np. w opisie profesji masz hazard albo leczenie. Podczas tworzenia postaci wybra艂e艣 hazard, a za 100 PD mo偶esz dobra膰 leczenie)

Mo偶esz r贸wnie偶 naby膰 za nie standardowe rozwini臋cia do wsp贸艂czynnik贸w zgodnie z zasadami: +1/+5%=100PD.

Za dodatkowe PD mo偶esz r贸wnie偶 naby膰 umiej臋tno艣ci (ale nie zdolno艣ci) nie wymienione w profesji, a uzasadnione histori膮 postaci. Piszesz mi na maila, co chcesz, ja pisz臋, czy akceptuj臋.

Pieni膮dze na starcie. Ka偶dy na starcie posiada 20ZK, a je偶eli nie jest to wymienione w profesji, tak偶e ubranie podr贸偶ne zwyk艂ej jako艣ci. Postaraj si臋 w ramach tych 20ZK dokupi膰 sobie kilka niezb臋dnych rzeczy. Je偶eli Ci臋 nie sta膰, rozwa偶 kupno przedmiot贸w kiepskiej jako艣ci.

B艂膮d w li艣cie broni. W艂贸cznia kosztuje 30 szyling贸w, nie 10ZK. Oszczep kosztuje 20 szyling贸w. Miecz kosztuje 10 ZK. Topory, m艂oty, maczugi (bronie jednor臋czne) kosztuj膮 6ZK.

Obci膮偶enie. U偶ywane ubranie nie wlicza si臋 do obci膮偶enia. Bohater mo偶e d藕wiga膰 tyle rzeczy, ile ma Krzx10 (krasnoludy odpowiednio wi臋cej)+100.

Za ka偶de rozpocz臋te 100 punkt贸w obci膮偶enia powy偶ej traci naprzemiennie -1 Sz, -10Zr. (Cz艂owiek z Krzep膮 32 mo偶e nie艣膰 420 Obc. Je偶eli b臋dzie ni贸s艂 421-520 Obc, ma kar臋 -1Sz. Je偶eli b臋dzie ni贸s艂 521-620, ma kar臋 -1Sz, -10Zr. Je偶eli b臋dzie ni贸s艂 621-720, b臋dzie mia艂 kar臋 -2Sz, -20Zr. Itd.)

ZASADY ZDOBYWANIA i WYDAWANIA PD
Kampania. Ka偶dy post w w膮tku „kampania” to automatyczne PD. Po uzyskaniu 100 PD informujesz mnie mailem, na co je przeznaczasz. Nie potrzebujesz mojej zgody, je偶eli rozwijasz umiej臋tno艣膰 (np. z +10 na +20) lub wsp贸艂czynniki. Je偶eli chcesz naby膰 now膮 umiej臋tno艣膰 lub zdolno艣c, m贸wi臋,Ci, kiedy i pod jakimi warunkami jest to mo偶liwe (zwykle b臋dzie to mo偶liwe pod koniec scenariusza)

Silva rerum. Je偶eli dodasz ciekawy post, ilustracj臋 lub link w tym temacie, otrzymasz PD – przewa偶nie 10PD, cho膰 mo偶e by膰 wi臋cej. Mo偶esz prowadzi膰 dziennik swojej postaci, lub dodac jaki艣 materia艂 zwi膮zany z kampani膮. Je偶eli chcesz opisa膰 NPCa lub miejsce, wy艣lij mi najpierw opis na maila do edycji.

Koniec scenariusza. Na koniec scenariusza, jak w tradycyjnym RPG, rozdzielane b臋d膮 PD za odgrywanie postaci i podejmowane dzia艂ania. Zwykle na koniec scenariusza b臋dziecie tak偶e przebywali w miejscu, umo偶liwiaj膮cym rozw贸j nowych zdolno艣ci, umiej臋tno艣ci, lub zmian臋 profesji.

Umiej臋tno艣膰 +30. Mo偶liwe jest rozwini臋cie umiej臋tno艣ci na ten poziom. Koszt – 100 PD.

Umiej臋tno艣ci opcjonalne. Je偶eli chcesz naby膰 umiej臋tno艣膰, kt贸rej nie ma w podr臋czniku, napisz do mnie, om贸wimy to. Podobnie, je偶eli chcesz naby膰 umiej臋tno艣膰 lub zdolno艣膰 nie przynale偶膮ce do Twojej profesji.
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Rademenes
Basztowy
Basztowy


Do潮czy: 23 Gru 2011
Posty: 122
Sk眃: Pu艂awy

PostWys砤ny: Sob Sty 07, 2012 16:00    Temat postu: MECHANIKA Odpowiedz z cytatem

WALKA
1. W w膮tku "Kampania" fabularnie pojawia si臋 mo偶liwo艣膰 starcia
2. W w膮tku "Organizacja" gracze ustalaj膮 taktyk臋 albo od razu pisz膮 do "Kampanii", co robi膮 (jak wolicie)
3. Przechodzimy na PW albo gg (moje gg 40311232)
4.Dostarczacie mi zbi贸r wynik贸w 10 razy po k100 i 10 razy po k10, ja losuj臋 sobie to samo dla wrog贸w. Na PW albo gg rozgrywamy walk臋 mechanicznie, na akcjach
5.Wynik walki opisuj臋 w "Kampanii" fabularnie
6.Na PW lub gg wysy艂am graczowi stan "mechaniczny" jego postaci po walce i pozostawiam mu poinformowanie dru偶yny.
&. Je偶eli inni gacze to widz膮, pisz臋, co zabici lub pojmani mieli przy sobie itp. Oczekuj臋 deklaracji, co dru偶yna z tym zrobi.

PUNKTY PRZEZNACZENIA

WYDAWANIE:
1. Heroiczna, niemal nie do wykonania akcja - automatyczny sukces
2. Cudowne odzyskanie pe艂ni si艂 i zdrowia (nawet z niewielkim bonusem)
3.Unikni臋cie pewnej 艣mierci
Dok艂adne ustalenia na gg lub PW

ZDOBYWANIE:
1. Misja dla Boga
2. Ekstremalnie heroiczny czyn, szczeg贸lnie zgodny z etosem b贸stwa
3. Zadanie nadludzko pot臋偶nego ciosu Mrocznym Pot臋gom


Poza walk膮 dla szybko艣ci sam b臋d臋 rzuca艂 ko艣膰mi, chyba, 偶e chcecie inaczej.

AKCJE W WALCE

GOTOWO艢膯 (r贸偶nie)
• Naci膮gni臋cie ci臋ciwy : 1 runda
• Przygotowanie do walki dwur臋cznej broni, 艂uku, kuszy, tarczy: 1 runda
• Wyj臋cie broni z plecaka itp.: 1 runda
• Przygotowanie broni jednor臋cznej: 1 Akcja
• Przygotowanie broni jednor臋cznej lekkiej: Akcja darmowa; -20 do Inicjatywy

DOSTROJENIE (1 Akcja)
Czarodziej odstraja si臋 do Wiatr贸w Magii

RZUCENIE CZARU (r贸偶nie)

RUCH (Runda)
• Skradaj膮ca si臋 posta膰: Szybok艣膰 x 1 metr贸w
• Id膮ca: Sz x 3m
• Biegn膮ca: Sz x 6m; strzelaj膮cy w biegacza ma US-20; Atakuj膮cy wr臋cz ma WW+20;

UCIECZKA ZE ZWARCIA (1 akcja)
odskok i odwr贸cenie si臋; uciekaj膮cy wykonuje test Zr (+10 za posiadanie umiej臋tno艣ci uniki). Je偶eli jest nieudany, atakuj膮cy dostaje darmowy atak. Je偶eli atakuj膮cych jest wi臋cej, 1 Stopie艅 Sukcesu w te艣cie oznacza 1 atakuj膮cego, kt贸remu uda艂o si臋 wymkn膮膰 z sukcesem

SKOK (1 akcja)
Do wykonania akcji skoku potrzebny jest rozbieg na odleg艂o艣ci co najmniej dwukrotnie wi臋kszej, ni偶 d艂ugo艣膰 skoku. Skok odbywa si臋 na odleg艂o艣膰 Sz skoczka, wi臋ksze odleg艂o艣ci wymagaj膮 testu Zr臋czno艣ci.

SZAR呕A (Runda)
Minimalna odleg艂o艣膰 do szar偶y to 4 metry. Szar偶臋 mo偶na rozpocz膮膰 w odleg艂o艣ci od atakowanego r贸wnej Sz x 2m. Ponadto szar偶uj膮cy musi posiada膰 bro艅 o wi臋kszym zasi臋gu ni偶 wr贸g, albo wykona膰 Trudny test WW. W wypadku jego niepowodzenia, jego wr贸g dostaje darmowy atak, kt贸ry mo偶e wykona膰, zanim dosi臋gnie go szar偶a. Je偶eli szar偶uj膮cy chce odeprze膰 kontratak, rezygnuje z szar偶y i wykonuje parowanie lub unik z modyfikatorem -20%. Mo偶e r贸wnie偶 doko艅czy膰 szar偶臋 pomimo otrzymanych obra偶e艅.
Szar偶uj膮cy otrzymuje bonus +10 WW oraz bonus do Si艂y r贸wny po艂owie jego Szybko艣ci. Je偶eli jest to szar偶a konna, bonus do Si艂y r贸wna si臋 po艂owie Szybko艣ci rumaka, a je藕dziec ko艅czy szar偶臋 poza zasi臋giem ataku swego przeciwnika (k10/2 metr贸w od zasi臋gu jego broni do walki wr臋cz)

ATAK WIELOKROTNY (Runda)
Atakuj膮cy atakuje tyle razy, ile wynosi jego statystyka „Ataki”, poza tym mo偶e tylko parowa膰 i unika膰.

ATAK WIELOKROTNY (Runda) zasada opcjonalna
Atak wielokrotny mo偶e zadeklarowa膰 walcz膮cy, kt贸ry w statystyce Atak ma warto艣膰 1. Je偶eli wykorzystanie tej akcji zako艅czy si臋 sukcesem z wi臋cej ni偶 1 Stopniem Sukcesu, walcz膮cy mo偶e wykona膰 jeszcze jeden atak z S-3 przy pomocy broni jednor臋cznej lekkiej, broni improwizowanej, ulicznej lub bez broni. W tym ataku nie obowi膮zuje zasada Furii Ulryka.

CELOWANIE (1 Akcja)
Bohater mo偶e przycerowa膰, uzyskuj膮c premi臋 +10WW lub +10 US. W przypadku strzelania do nieruchomego celu bohater mo偶e po艣wi臋ci膰 trzy akcje na przycerowanie – je偶eli cel si臋 poruszy, bonusy przepadaj膮. W przypadku celu poruszaj膮cego si臋, przycerowanie przez strzelca przez 1 akcj臋 daje modyfikator +5%.

ATAK (1 Akcja)
Raz w rundzie bohater mo偶e po艣wi臋ci膰 1 akcj臋 na atak.

RUCH/ZMIANA PRZECIWNIKA (1 akcja)
W wyniku tych manewr贸w bohater porusza si臋 na odleg艂o艣膰 r贸wn膮 po艂owie jego Szybko艣ci w metrach.

UNIK (1akcja)
Wykorzystanie umiej臋tno艣ci unik

PAROWANIE (1 akcja)
Mo偶na w rundzie parowa膰 tyle razy, ile ma si臋 w cesze Atak (nie zabiera to Ataku) i iloma wolnymi akcjami si臋 dysponuje . Nie mo偶na parowa膰 i unika膰 tego samego ciosu

PRZE艁ADOWANIE (r贸偶nie)
Prze艂adowanie broni do walki strzeleckiej

FINTA (1 akcja)
Wykonywany jest przeciwstawny test WW. Je偶eli wykonuj膮cy fint臋 wygra, jego nast臋pny atak nie mo偶e by膰 unikni臋ty ani sparowany przez przeciwnika.

WYMANEWROWANIE (1 akcja)
Wykonywany jest test przeciwstawny WW. Je偶eli wykonuj膮cy wymanewrowanie wygra, mo偶e „przesun膮膰” osob臋 z nim walcz膮c膮 w dowolnym kierunku o 2m+1m za 1 stopie艅 sukcesu (przyprze膰 do muru, zmusi膰 do wej艣cia na trudny teren, chwiania si臋 na kraw臋dzi rozpadliny itp.)

PODCI臉CIE (1akcja)
Wykonywany jest atak w nogi (-20WW). Wykonuje si臋 test obra偶e艅, ale nie odejmuje si臋 ich od 呕ywotno艣ci, lecz mno偶y x5%. Nast臋pnie Obaj przeciwnicy wykonuj膮 przeciwstawne testy Krzepy, przy czym atakuj膮cy z dodatnim modyfikatorem, r贸wnym zadane obra偶enia x5%. Udany test oznacza obalenie przeciwnika na ziemi臋. Trafienie osoby le偶膮cej lub kl臋cz膮cej jest Bardzo 艂atwe (+30%WW)

PODNIESIENIE SI臉 (r贸偶nie)
Podniesienie si臋 z pozycji le偶膮cej do kl臋cz膮cej (siedz膮cej) to 1 akcja. Mo偶e sta膰 si臋 akcj膮 natychmiastow膮 po wykonaniu Trudnego testu Zr.
Podniesienie si臋 z pozycji kl臋cz膮cej do stoj膮cej to 1 akcja. Mo偶e sta膰 si臋 akcj膮 natychmiastow膮 po wykonaniu 艁atwego testu Zr.

POSTAWY
Postawy s膮 deklarowane na pocz膮tku rundy i trwaj膮 1 rund臋 minimum.

AGRESYWNA. Bohater wybiera: +20WW lub +2 do obra偶e艅. W postawie agresywnej nie mo偶na unika膰 ani parowa膰. Postawa agresywna nie kumuluje si臋 z akcj膮 szar偶y.
Punkt Szcz臋艣cia: wydany w Postawie Agresywnej, pozwala na uzyskanie dodatkowego ataku w jednej rundzie.

STRA呕NICZA. Bohater otrzymuje premi臋 +10WW do parowania oraz kar臋 -10WW do atak贸w.
Punkt Szcz臋艣cia: Pozwala na dodatkowe parowanie.

DEFENSYWNA. Bohater otrzymuje premi臋 +20% do parowania i unik贸w, ale nie mo偶e wykonywa膰 偶adnych atak贸w.
Punkt Szcz臋艣cia: premia zwi臋ksza si臋 do +30%

PRECYZYJNA. Bohater skupia si臋 na celno艣ci swoich cios贸w, kosztem ich si艂y. Otrzymuje premi臋 +20 do WW w ataku, ale jego Si艂a cios贸w zostaje obni偶ona o 2. W przypadku broni dwur臋cznych premia do WW wynosi tylko +10.
Punkt Szcz臋艣cia: Przez 1 rund臋 ciosy bohatera ignoruj膮 1 Punkt Zbroi (kompatybilne ze zdolno艣ciami, czarami, przedmiotami itp. umo偶liwiaj膮cymi ignorowanie PZ)




ZASADY OPCJONALNE

WYGRANA W WALCE
Wygrywa w walce ten, kto ma wi臋ksz膮 ilo艣膰 sukces贸w, LUB, je偶eli OBIE STRONY maj膮 tylko stopnie porazki, ta osoba, kt贸ra ma ich mniej (czyli maj膮c stopnie pora偶ki w liczbie mniejszej ni偶 obro艅ca mo偶na nadal go trafi膰 i zadac obra偶enia - ta zasada troch臋 przyspieszy walk臋)


INNE SKUTKI OBRA呕E艃:

Otrzymanie w jednym ciosie obra偶e艅 wi臋kszych, ni偶 Odporno艣膰 lub ilo艣膰 dziesi膮tek SW (co wi臋ksze): oszo艂omienie, -20% do wszystkich akcji do ko艅ca nast臋pnej rundy (-30, je偶eli to g艂owa)

Otrzymanie w jednym ciosie obra偶e艅 wi臋kszych, ni偶 po艂owa 呕ywotno艣ci lub trafienia krytycznego:
utrata przytomno艣ci do ko艅ca nast臋pnej rundy - g艂owa
upadek - tu艂贸w, nogi
wypuszczenie przedmiotu - r臋ka



Wi臋kszo艣膰 broni r臋cznych ma sw贸j odpowiednik ci臋偶ki (S+1, powolny) i lekki (S-2, szybki)

DODATKOWY ATAK
Je偶eli ostatni膮 akcj膮 bohatera by艂o udane parowanie lub udany atak i osi膮gn膮艂 w nich wi臋cej ni偶 1 stopie艅 sukcesu, mo偶e w ramach darmowej akcji przeprowadzi膰 dodatkowy atak, je偶eli:
-bro艅, kt贸r膮 si臋 pos艂uguje, ma S-3 (jak sztylety i no偶e)
-jest to bro艅 improwizowana, lub uliczna, kt贸r膮 zadawane obra偶enia nie przekraczaj膮 S-3
-jest to atak bez broni
W ramach dodatkowego ataku nie dzia艂a furia Ulryka

FURIA ULRYKA
Wyrzucenie 10 na k10 powoduje automatyczne przerzucenie ko艣ci obra偶e艅 - nie trzeba rzuca膰 na WW czy US

10 na ko艣ci obra偶e艅:
1. Pancerz przeciwnika, je偶eli jest przeci臋tnej jako艣ci, zostaje uszkodzony, traci 1PP i jego jako艣膰 spada o kategori臋.
2. Bro艅 atakuj膮cego,je偶eli jest przeci臋tna lub kiepska, spada o kategori臋 w jako艣ci (bro艅 kiepska staje si臋 improwizowan膮).


PUNKTY SZCZ臉艢CIA
Ka偶dy posiada tyle PS, ile ma PP.
1PS umo偶liwia uzyskanie automatycznego sukcesu podczas rzutu, ale mo偶na rzuci膰 tak, czy inaczej, by sprawdzi膰, czy rzut nie da wi臋kszej ilo艣ci Poziom贸w Sukcesu. Deklaracja wydania PS PRZED rzutem

Opcjonalnie, 1PS to dodatkowa akcja podczas walki. Deklaracja PRZED rozpocz臋ciem kolejnej rundy.

Punkty Szcz臋艣cia odnawiaj膮 si臋 w wyniku b艂ogos艂awie艅stwa kap艂ana, mod艂贸w w 艣wi膮tyni czy kapliczce lub z艂o偶enia ofiary. Raz w ci膮gu dnia - automatycznie, nast臋pne wymagaj膮 udanego testu SW. Mo偶na dosta膰 ekstra 1PS, je偶eli z艂o偶y si臋 szczeg贸ln膮, lub ulubion膮 ofiar臋 Boga. (test SW z modyfikatorami)

INNE TESTY
W testach typu plotkowanie, tropienie ilo艣膰 uzyskanych informacji zale偶y od Stopni Sukcesu.[/b]

LECZENIE OBRA呕E艃 LEKKICH
Opatrzone obra偶enia lecz臋 si臋 w tempie 1 呕w na dzie艅
Je偶eli osoba z umiej臋tno艣ci膮 Leczenie po艣wi臋ci pi臋膰 minut dziennie na ka偶de obra偶enie, kt贸re odni贸s艂 podopieczny, dodatkowo leczone jest tyle obra偶e艅 lekkich, ile wynosi liczba dziesi膮tek jego Inteligencji (plus 1 za ka偶dy stopie艅 specjalizacji w umiej臋tno艣ci) - je偶eli posiada czyste banda偶e itp.

Zio艂a i mikstury lecznicze mog膮 przyspiesza膰 czas leczenia.

LECZENIE OBRA呕E艃 CI臉呕KICH
Umiej臋tno艣膰 Leczenie pozwala ustabilizowa膰 ran臋 ci臋偶k膮.
Zastosowanie umiej臋tno艣ci Chirurgia powoduje rozpocz臋cie procesu leczenia obra偶e艅 ci臋偶kich w tempie 1呕w na dzie艅 odpoczynku oraz jednorazowe dodatkowe odzyskanie nast臋puj膮cych punkt贸w 呕ywotno艣ci:
posiadanie umiej臋tno艣ci chirurgia +1呕w
chirurgia+10 = +2呕w itd.


Ostatnio zmieniony przez Rademenes dnia Nie Sty 08, 2012 14:16, w ca硂禼i zmieniany 8 razy
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Rademenes
Basztowy
Basztowy


Do潮czy: 23 Gru 2011
Posty: 122
Sk眃: Pu艂awy

PostWys砤ny: Sob Sty 07, 2012 16:04    Temat postu: KARTA POSTACI Odpowiedz z cytatem

Wklejam kart臋 postaci, ale 偶eby przes艂a膰 to w wersji z tabelkami, potrzebuj臋 Waszych adres贸w email, chyba, 偶e sami sobie wolicie zrobi膰 kart臋 wg podanego schematu



http://dice.evildm.net/
MG: michal.prochniak@gmail.com (preferowana forma kontaktu); GG:40311232
KAMPANIA: GWIAZDA ARCHAONA
DATA AKTUALIZACJI KARTY:
GRACZ: (Nick, mail, gg)
POSTA膯: (Imi臋 i nazwisko, rasa i p艂e膰, profesja)
PROWINCJA/MIEJSCE URODZENIA:
PRZEBYTE PROFESJE:
NAST臉PNA PROFESJA:
WIEK/WZROST/WAGA:
OCZY/W艁OSY/ZNAK SZCZEG脫LNY
ZNAK GWIEZDNY:
WYGL膭D FIZYCZNY:
RELIGIA:

WSP脫艁CZYNNIKI:
Cechy g艂贸wne WW US K Odp Zr Int SW Ogd
Pocz膮tkowe
Schemat rozwoju
Rozwini臋te
Aktualne
Modyfikatory sytuacyjne

Cechy drugorz臋dne A 呕yw S Wt Sz Mag PO PP PS
Pocz膮tkowe
Schemat rozwoju
Rozwini臋te
Aktualne
Modyfikatory sytuacyjne

Umiej臋tno艣ci +0/10/20/30 Zdolno艣ci















Bro艅 r臋czna Jako艣膰 Cena Waga Kategoria Si艂a Uwagi






Bro艅 strzelecka Jako艣膰 Cena Waga Kategoria Si艂a Zasi臋g 艁adowanie Uwagi






Pancerz Jako艣膰 Cena Waga Lokacje PZ Uwagi






Ekwipunek Jako艣膰 Cena Waga Lokacja Uwagi
























Zwierz臋 (je偶eli posiadasz)
Imi臋: Gatunek:
Opis fizyczny:
Charakter:
Cechy g艂贸wne WW US K Odp Zr Int SW Ogd

Cechy drugorz臋dne A 呕yw S Wt Sz Mag PO PP
0 0

Umiej臋tno艣ci Zdolno艣ci




Bro艅 r臋czna Jako艣膰 Cena Waga Kategoria Si艂a Uwagi



Pancerz Jako艣膰 Cena Waga Lokacje PZ Uwagi



Ekwipunek Jako艣膰 Cena Waga Lokacja Uwagi






Do艣wiadczenia 偶yciowe, kt贸re ukszta艂towa艂y osobowo艣膰 bohatera:
• (max 10 punkt贸w: do艣wiadczenie – jaki wp艂yw – ew. uzasadnienie w mechanice, np. posta膰 by艂a prze艣ladowana przez gang r贸wie艣nik贸w – „nie stawa膰 do otwartej walki” , w motywacji: odp艂aca膰 pi臋knym za nadobne osobom stosuj膮cym „prawo silniejszego”– dodatkowa umiej臋tno艣膰: uniki)
Motywacja:
• (3 punkty, wa偶no艣膰 w porz膮dku malej膮cym)
Cele postaci (max 3 na kategori臋):
• za rok
• za 5 lat
• za 10 lat
艢rodki do celu (typowe dzia艂ania, wykorzystywane zasoby ludzkie, materialne, umiej臋tno艣ci – max 5-6 punkt贸w)
Plan rozwoju:
Pierwsza profesja – druga profesja – trzecia profesja – czwarta profesja
Dodatkowe umiej臋tno艣ci, szkolenia, przedmioty, sojusze, mo偶e jakie艣 tendencje w awansie wsp贸艂czynnik贸w
Rodzina, przyjaciele, wrogowie: osoba, kim jest dla BG, kilka najbardziej charakterystycznych jej cech, jakie BG ma wobec niej plany, mo偶e jaka艣 zahaczka dla MG? – max. 2-3 linijki tekstu, mo偶na tylko z imienia wymieni膰, ale wtedy jeste艣cie zdani na moj膮 dzik膮 wyobra藕nie Wink
Co powinno znale藕膰 si臋 w kampanii, 偶eby gracz by艂 usatysfakcjonowany:
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Rademenes
Basztowy
Basztowy


Do潮czy: 23 Gru 2011
Posty: 122
Sk眃: Pu艂awy

PostWys砤ny: Sob Sty 07, 2012 16:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

CZ臉STOTLIWO艢膯 POST脫W:
Minimalna 1 na 2 dni
Przeci臋tnie 1-2 posty wieczorem, ale nie chc臋 zbyt du偶o naobiecywa膰.
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Stalowy
Namiestnik
Namiestnik


Do潮czy: 31 Paz 2010
Posty: 1246

PostWys砤ny: Sob Sty 07, 2012 17:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem ch臋tny do wyprawy po nowe przygody!
_________________
Przyjaciel czy wr贸g? - Rhunar Ragnison, Magnus Regenbogen
Lily et Pique - Gundrik Grundisonn
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
kain
Mod Mag贸w
Mod Mag贸w


Do潮czy: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWys砤ny: Sob Sty 07, 2012 17:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja og贸lnie si臋 pisz臋. Je艣li chodzi o to kim gramy to jestem za dowolno艣ci膮, czyli przypadkowa zbieranina ludzi, b膮d藕 nie ludzi


Dwa pytania do Mistrza Gry:


historia postaci bardzo obszerna czy wolisz kr贸tk膮 ?

kiedy start sesji, ile mamy czasu na przygotowanie wszystkiego ?
_________________
#sesja Miasto: Dante Cavenaghi
#sesja Wichry P贸艂nocy: Kain

Kobiet potrafi膮cych s艂u偶y膰 za materac jest wiele na tym naszym nie najweselszym ze 艣wiat贸w. Ale znalezienie dowcipnie czy roztropnie gadaj膮cego materaca nie jest ju偶 takie proste
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Warmlotek
Mod Czarnej Biblioteki
Mod Czarnej Biblioteki


Do潮czy: 11 Cze 2010
Posty: 1443
Sk眃: Pu艂awy

PostWys砤ny: Sob Sty 07, 2012 17:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do startu kain to na spokojnie, poza tym wy艣lij mi gg na privie bo gdzie艣 zagin臋艂o mi jak profil po raz setny mi wywali艂o.

Ja ju偶 tworze posta膰Very Happy.
_________________
#Sesja Przyjaciel czy Wr贸g? ==> Ingwar Ingersson, krasnolud
#Ci臋偶kie jest 偶ycie na morzu==>Hektor Lombard, cz艂owiek
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
kain
Mod Mag贸w
Mod Mag贸w


Do潮czy: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWys砤ny: Sob Sty 07, 2012 18:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

4401858
_________________
#sesja Miasto: Dante Cavenaghi
#sesja Wichry P贸艂nocy: Kain

Kobiet potrafi膮cych s艂u偶y膰 za materac jest wiele na tym naszym nie najweselszym ze 艣wiat贸w. Ale znalezienie dowcipnie czy roztropnie gadaj膮cego materaca nie jest ju偶 takie proste
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Rademenes
Basztowy
Basztowy


Do潮czy: 23 Gru 2011
Posty: 122
Sk眃: Pu艂awy

PostWys砤ny: Sob Sty 07, 2012 20:56    Temat postu: Re: Kain Odpowiedz z cytatem

Historia postaci - wol臋 kr贸tk膮, w punktach. Wy偶ej podane s膮 pytania do tworzenia postaci

Chcia艂bym, by gracze ustalili mi臋dzy sob膮 powi膮zania wewn膮trzdru偶ynowe i pomys艂 na dru偶yn臋, od tego zalezy, kiedy zaczynamy. Poza tym, jak b臋d臋 mia艂 Wasze historie postaci, b臋d臋 m贸g艂 wple艣膰 w pierwszy scenariusz kilka w膮tk贸w z Wami zwi膮zanych (s膮 tam pytania m.in. o cele postaci i co gracz chcia艂by, by pojawia艂o si臋 na sesji, by si臋 dobrze bawi艂)

Je偶eli wolisz gra膰 jako "wolny strzelec", nie widz臋 problemu. I tak zapewne w zale偶no艣ci od cz臋stotliwo艣ci post贸w dru偶yna b臋dzie czasowo dzieli膰 si臋 na r贸偶ne grupki. Z racji, 偶e jestem pocz膮tkuj膮cym "cyfrowym" MG, 艂atwiej mi b臋dzie z dru偶yn膮, ale ch臋tnie posmakuj臋 nowych wyzwa艅.

Nie wiem, czy poda艂em moje gg, wi臋c na wszelki wypadek: 40311232
W tygodniu na Internecie jestem przewa偶nie po 20-21. czasami w ci膮gu dnia mog臋 si膮艣膰 po 14 na kr贸tki czas, ale nie mog臋 wtedy korzysta膰 z gg.
W weekendy r贸偶nie bywa.
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Martin von Carstein
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Do潮czy: 11 Cze 2010
Posty: 376

PostWys砤ny: Sob Sty 07, 2012 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wst臋pnie si臋 zg艂osz臋, ale tylko wst臋pnie p贸ki co. Nie wiem jak wyrobi臋 si臋 z czasem i czy mi wpadnie pomys艂 na now膮 histori臋 postaci.

Musze przyzna膰 i偶 najbardziej mnie zaciekawi艂a i przyci膮gn臋艂a opcja "Orkiestra". Bardzo oryginalna i frapuj膮ca. Chcia艂bym zagra膰 w艂a艣nie w takiej dru偶ynie. Je藕dzi膰 od miasta do miasta, gra膰 na pogrzebach i weselach, mo偶e nawet na jakim艣 dworze szlachetnego pana. Mog艂oby by膰 i艣cie komicznie. Razz
_________________
http://vaevictis15mm.blogspot.com
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Wy秝ietl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie mo縠sz pisa dodawa ani zmienia na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez mo縧iwo禼i zmiany post體 lub pisania odpowiedzi    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Gwiazda Archaona Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nast阷ny
Strona 1 z 10

 
Skocz do:  
Nie mo縠sz pisa nowych temat體
Nie mo縠sz odpowiada w tematach
Nie mo縠sz zmienia swoich post體
Nie mo縠sz usuwa swoich post體
Nie mo縠sz g硂sowa w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group