Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Go¶æ
|
Wys³any: Wto Lis 23, 2004 19:52 Temat postu: Muzyka na sesji warhammera |
|
|
Wzbogacenie sesji o ścieżkę dźwiękową daje świetny efekt, kto jeszcze nigdy nie grał przy muzyce - powinien koniecznie zacząć. Otwieram więc temat - czego najchętniej słuchacie podczas sesji, jaką muzę i ewentualnie gdzie można ją dostać ? |
|
Powrót do góry |
|
|
FrYtA Mod Halflingów
Do³±czy³: 25 Lis 2004 Posty: 52 Sk±d: TYCHY
|
Wys³any: Pon Lis 29, 2004 10:35 Temat postu: |
|
|
muza z neuroshimy jest super... szczegolnie na cmetarzu i jakis lochach polecam jeszcze muze z LOTR howarda shorea... jeszcze mozna uzyc sciezek dzwiekowych z warcrafta3, halflife2(mimo ze iny klimat to jest super)...
pozdro _________________ PEACE |
|
Powrót do góry |
|
|
Xarandil Mod Elfów
Do³±czy³: 30 Lis 2004 Posty: 1266 Sk±d: warszawa
|
Wys³any: Sro Gru 01, 2004 14:46 Temat postu: |
|
|
Ja jak z kumplami gramy to zazwyczaj przy Meyhemie, Marduku albo tym co sciągneliśmy z Zamku
P.S Jakieś wolniejsze kawąłki Marduka badz Meyhema pasuja do mrocznych sytuacji itp a szybsze kawałki pasują do jakiś bardzo dynamicznych walk ;D |
|
Powrót do góry |
|
|
AdeK Mod Elfów
Do³±czy³: 24 Lis 2004 Posty: 195
|
Wys³any: Sro Gru 01, 2004 16:20 Temat postu: |
|
|
Myslalem o tym zeby wprowadzic na naszych sesjach muzyke ale byl by z tym problem bo u nas panuje taka wrzawa i podniecenie, atmosfera kipi takimi emocjami ze wszystkie inne dzwieki byly by nie slyszalne i sporo trzeba byloby sie napocic zeby na tyle zmienic sposub gry zeby zapodac muzyke.Ale sadze ze wprowadze rozne dzwieki i mam nawet pomysl jak zachecic graczy do ich sluchania... |
|
Powrót do góry |
|
|
Gorigon Mod Krasnoludów
Do³±czy³: 26 Lis 2004 Posty: 52 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: Czw Gru 02, 2004 16:56 Temat postu: |
|
|
My na sesjach słuchamy muzyki z Warcrafta 3 Niczego innego nie prubowaliśmy _________________ Nie Lubimy D&D |
|
Powrót do góry |
|
|
AdeK Mod Elfów
Do³±czy³: 24 Lis 2004 Posty: 195
|
Wys³any: Czw Gru 02, 2004 17:45 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie do wszystkich:
Nie wiecie czasem skad mozna wziasc (oprucz zamku drachenfels) mp3 na sesje(moze byc w innym formacje) tylko takie krutkie dzwieki jak np.kroki, zamykanie drzwi i takie konkrety a nie muzyke . _________________ Pozdro for @LL |
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Rahl Mod Chaosu
Do³±czy³: 03 Gru 2004 Posty: 464 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Sob Gru 04, 2004 14:14 Temat postu: |
|
|
nieżly pomysł z muzykom ale zyby właczc np. kroki czy szum lasu to chyba przesada , to znaczy fajny pomysl ale trudny to wykoania bo jak fabula jest gietka to skad mistrz gry wie gdzie beda postacie ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Lesionix Mod Chaosu
Do³±czy³: 02 Gru 2004 Posty: 149 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Sob Gru 04, 2004 14:52 Temat postu: |
|
|
Jeszcze nie próbowaliśmy muzy na sesjach ale zastanawiam sie nad tym jak zmieniac kawalki??? Co mistrz gry siedzi z pilotem i co jakis czas zmienia?? Np jak wchodzicie z miasta do lasu to mg sie drapie po głowie:
-hmmmmm las to był track 7 czy 8?? _________________ made in Zielon Góra |
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Rahl Mod Chaosu
Do³±czy³: 03 Gru 2004 Posty: 464 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Sob Gru 04, 2004 16:46 Temat postu: |
|
|
jeszcze jeden motyw mysle ze dobry mistrz gry bez muzyki potrafi tak to wszysko opisac zeby narobić ciarek bohaterom, bo z tą muzyka to troche problem trzeba by było przewidziec gdzie boahterowie sie znajda w danym mijscu i w danym czasie , ale nie powiem moze kiedys spróbuje zagrać z muzyką ( cholernei trudno bedzie ) |
|
Powrót do góry |
|
|
Zedd Mod Magów
Do³±czy³: 04 Gru 2004 Posty: 722 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Sob Gru 04, 2004 19:54 Temat postu: |
|
|
Muzyka dobra rzecz ale faktycznie tylko do tych lokacji w ktorych MG jest pewien ze gracze sie znajda.. _________________ Zeddicus |
|
Powrót do góry |
|
|
AdeK Mod Elfów
Do³±czy³: 24 Lis 2004 Posty: 195
|
Wys³any: Sob Gru 04, 2004 22:03 Temat postu: |
|
|
----> Lord Rahl <----
No spoko moze wszytko zajebisciei woguel opisac
Ale np. ja i moja duzyna nicego sie nie boij przynajmniejesz jeszcze nikogo sie nie przestraszylismy
Wiec jakas klimatyczna muza moze by pomogla odrobine mojemu MG zeby mnie mi oaj druzyne przestraszyc _________________ Pozdro for @LL |
|
Powrót do góry |
|
|
Zedd Mod Magów
Do³±czy³: 04 Gru 2004 Posty: 722 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Nie Gru 05, 2004 11:50 Temat postu: |
|
|
AdeK napisa³: |
No spoko moze wszytko zajebisciei woguel opisac
Ale np. ja i moja duzyna nicego sie nie boij przynajmniejesz jeszcze nikogo sie nie przestraszylismy
Wiec jakas klimatyczna muza moze by pomogla odrobine mojemu MG zeby mnie i moja druzyne przestraszyc |
Cos cienki ten wasz mistrzunio jesli nie potrafi was przestraszyc - pewnie przyzwyczail was do tego ze jestescie niepokonani.. Ale panowie - nawet nie wiecie w jak wielkim bledzie zyjecie.. Nawet nie zdajecie sobie sprawy.. U nas takich herosikow jak wy mozna policzyc na palcach jednej reki.. Zwykle nie zyja dlugo.. Koncza otruci przez gildie zlodzieji, na ktorej terenie dopuscili sie wymuszenia, badz chwyta ich Inkwizycja - pies na graczy, jest niezwykle skuteczna. Ponadto jeden porzadny czarodziej, ktoremu nasza druzyna dala sie we znaki jest w stanie cala ja zdefragmentowac. Magia jest niezwykle potezna, a niektorzy zdaja sie o tym nie pamietac. Nigdy nie wiadomo co taki czarodziej potrafi.. My nigdy z nimi nie zadzieramy - jak bardzo by nie byli wkurzajacy.. _________________ Zeddicus |
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Rahl Mod Chaosu
Do³±czy³: 03 Gru 2004 Posty: 464 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Nie Gru 05, 2004 16:15 Temat postu: |
|
|
o tak znam jednego czarodzija mówie wam, jeśli gośc za pomocą jednego czaru moze mnie nauczyć czegoś na co normalnei bym potrzebował poświecic całe moje zycie to jest pewnym autorytetem , nie mowiąc o tym że mógłby za pomocą spojrzenia udowodnić ze tak naprawde wasza drużyna jest kpiną i tyle macie wspólnego z herosami, co on z wiarą w dobro |
|
Powrót do góry |
|
|
Go¶æ
|
Wys³any: Nie Gru 05, 2004 16:42 Temat postu: muza |
|
|
robicie sobie jaja z muzy na sesji widze, a to chyba dlatego, ze tak na prawde wiekszosc z was nie potraktowala tego tematu powazniej.
Osobiście, przygotowałem wiele podkładów do sesji - każdy ok 10 min. i są one podzielone tematycznie np "karczma" "bitwa" "podróż" "targ" itp
są to pomieszane odgłosy otoczenia z instrumentalnymi często dodatkami.
Muzyka na sesji nie polega na zamienianiu jej w grę komputerową - gdzie MG puszcza track7 "kroki po schodach", no weźcie sie puknijcie...
Jest motyw w karczmie, to delikatnie przez kilka-kilkanaście minut lecą w tle odgłosy karczmy.
Moich backgroundów do sesji nie znajdziecie na zamku - raz, że są to za duże [dobrej jakości i długie] pliki, dwa - ze dołączyłem je do oferty Drachenfels CD sprzedawanym na Allegro - razem z innymi bajerami do realizowania sesji.
Ale spokojnie mozna wykorzystać wiele albumów muzycznych kapel grajacych w klimacie fantasy, np "Rhapsody" ścieżki dzwiekowe z filmów itp
I jeszcze jedno - posiłkowanie się muzyką na sesji wcale nie świadczy o ubogiej wyobraźni. to działa raczej jak katalizator wyobraźni, kto nie zagra choć raz z dobrym MG posługującym się ścieżkami dźwiękowymi - ten tego chyba jednak nie zrozumie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Rahl Mod Chaosu
Do³±czy³: 03 Gru 2004 Posty: 464 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Nie Gru 05, 2004 17:42 Temat postu: |
|
|
ja nei nastawiam się steptycznei d omuzyki z gry poprostu widze pewne trudności jej połaczenai , tam gdzie gramy raczej nei przyniose wieży a co dopiero kompa , no a zjamnika to chyba ne ima efektu , no nei wiem może się kiedysskusze ale bedzie trudno |
|
Powrót do góry |
|
|
|