Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Xarandil Mod Elfów
Do³±czy³: 30 Lis 2004 Posty: 1266 Sk±d: warszawa
|
Wys³any: Pia Mar 04, 2005 23:11 Temat postu: Wampiry i ich życie wÅ›ród ludzi |
|
|
Wampiry i ich życie wśród ludzi ?? jak u was sa przedstawiane wampiry i jak często występują jednym słowem wszystko o wampirach!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Blackswordsman Mod Bestii
Do³±czy³: 18 Sty 2005 Posty: 3965 Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)
|
Wys³any: Sob Mar 05, 2005 00:10 Temat postu: |
|
|
Jak na razie to wprowadziłem u siebie jednego wampira który był sługą pewnego demonologa. Wampir raczej się ukrywał. Wampiry są u mnie żadkie a zasady do wampirów biore raczej z wampira maskarady. Ale uznaje to że wampiry mają punkty magii potrzebne do życia które mogą uzupełniać przez picie krwi. Jak im zabraknie punktów magii albo życia to umierają. _________________ Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.
MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus |
|
Powrót do góry |
|
|
Tzimisce Mod Nekropolii
Do³±czy³: 21 Lut 2005 Posty: 101
|
Wys³any: Pon Mar 07, 2005 13:56 Temat postu: |
|
|
Czy uważacie, że Pijawki w WFRP są tylko maszynami do zabijania, bez uczuć (oczywiście poza Głodem) i niezdolnymi do czynienia dobra?
Jaki jest Wampir z Warhammera? Taki jak go opisano w podręczniku (lord zamku znęcający się nad biednymi chłopami i istniejący tylko po to by bohaterska drużyna graczy go zabiła) czy może jest inny?
Czy zawsze "zły" lub "chaotyczny"?
I wreszcie czy warto mieszać Wampira: Maskaradę do uniwersum Warhlaka? (właśnie, Black, tak nie powinno być- to dwa różne systemy o innych klimatach i światach. W moim odczuciu nie można ich łączyć) |
|
Powrót do góry |
|
|
Blackswordsman Mod Bestii
Do³±czy³: 18 Sty 2005 Posty: 3965 Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)
|
Wys³any: Pon Mar 07, 2005 17:09 Temat postu: |
|
|
Ty i uczucia. Coś ci się pomyliło. Umarli nie czują. Spójrz na siebie. Zapadnięte policzki, puste oczodoły i wystające zęby. Ja uważam że można mieszać te systemy aby wampiry w WH jakoś wyglądały a nie jak napisałeś, żądni krwi mordercy ciemiężący lud. _________________ Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.
MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus |
|
Powrót do góry |
|
|
Tzimisce Mod Nekropolii
Do³±czy³: 21 Lut 2005 Posty: 101
|
Wys³any: Pon Mar 07, 2005 17:16 Temat postu: |
|
|
Aż tak to widać, żę mam zapadnięte policzki?
Wampiry nie powinny być tylko maszynkami do rzeźni, ale nie powinno się mieszać Maskarady z Warhlakiem. Black, to nie jest tak. Trzeba znależć inny sposób "uczłowieczania" pijawek niż mieszanie systemów.
Ostatnio zmieniony przez Tzimisce dnia Pia Mar 11, 2005 14:43, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Blackswordsman Mod Bestii
Do³±czy³: 18 Sty 2005 Posty: 3965 Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)
|
Wys³any: Pon Mar 07, 2005 17:25 Temat postu: |
|
|
Poza tym dodałem do tego jeszcze zasady z pewnego artykułu który znalazłem gdzieś na necie. Za dużo sie martwisz. Ja uważam że moje wampiry są bardzo dobre, więc się nie czepiaj. Jeszcze je doszlifuje i wystawie na sesji. Wtedy ocenisz. _________________ Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.
MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus |
|
Powrót do góry |
|
|
Tzimisce Mod Nekropolii
Do³±czy³: 21 Lut 2005 Posty: 101
|
Wys³any: Pia Mar 11, 2005 09:35 Temat postu: |
|
|
Więc zobaczymy, ale pamiętaj, że to Warhammer, a nie Wampir i nie chce nawet widzieć jakiś tam klanów... |
|
Powrót do góry |
|
|
Blackswordsman Mod Bestii
Do³±czy³: 18 Sty 2005 Posty: 3965 Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)
|
Wys³any: Sro Mar 30, 2005 16:48 Temat postu: |
|
|
Lamer Oczywiście , że nie ma klanów. A co do tego bycia maszyną do zabijania to nie do końca prawda. Pewien wampir pomimo tego , że zabija swoje ofiary wypijając je do cna ,to na codzień jest uprzejmy, pomaga innym, ale nie wszystkim, no i jak na wampira to wogóle jest uczuciowy. Wampiry mogą chodzić w dzień. Jednakże jest to bardziej lub mniej dla nich szkodliwe(Predyspozycje jednostkowe) ale zawsze. W nocy widzą jak w dzień. Poza tym dzielą się na całkowicie umarłe i niecałkowicie umarłe. Dzięki punktom magii , niektórych nie da się odróżnić od zwykłych ludzi, tak się skubańce nauczyły. Można je zranić w każdy sposób nawet zwykłą bronią. Ale w zależności od sposobu ataku zadawane są różne obrażenia. Srebro, broń poświęcona lub magiczna(Magia) zadają większe obrażenia niż normalnie miało by to miejsce w przypadku zwykłego człowieka. I odwrotnie, zwykła broń zadaje zmniejszone obrażenia. Krzyże i czosnek nie działają na wampira z regóły. Te całkowicie umarłe wampiry to są maszynami do zabijania. Myślą tylko o zdobyciu jeszcze większej mocy bogactw i następnego posiłku. Są brutalne i zawsze zabijajom swoje ofiary i przeciwników. Poza tym wszystkie wampiry potrafią rozróżniać żywych od demonów i nieumarłych. _________________ Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.
MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus |
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Rahl Mod Chaosu
Do³±czy³: 03 Gru 2004 Posty: 464 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Pia Kwi 01, 2005 11:56 Temat postu: |
|
|
nie wiem czemu mwoisz ze nie mozna mieszac systemów wampir w podreczniku jest beznadziejny i "szary" , czyli opisany jak jakis glupi goblin ktory jest tylko stworzony po to aby pic krew, wedlug mnie przeniesienie z innych systemow wamirow jest lepsze , klany tez sa spoko u nas jest wampir w druzynie i moze kiedys przystapi do jakiegos klanu :] _________________ "Kiedy walczysz z potworami zważaj żeby nie stać sie jednym z nich" - Friedrich Nietzsche |
|
Powrót do góry |
|
|
Xarandil Mod Elfów
Do³±czy³: 30 Lis 2004 Posty: 1266 Sk±d: warszawa
|
Wys³any: Pia Kwi 01, 2005 15:19 Temat postu: |
|
|
Ja się zgodzie z Rhalem ale troche macie mylne pojęcie Rhalu wg mnie o przystępowaniu do klanów dziedziczysz klan po tym wampirze co ciebie ugryzł i to MG o tym Decyduje taka jest moja opinia na ten temat a podręcznik do wampira jest dobrze zrobiony moim zdaniem i opisany też jest nieźle każdy klan fajnie opisany... Ale każdy MG robi jak chce... |
|
Powrót do góry |
|
|
Blackswordsman Mod Bestii
Do³±czy³: 18 Sty 2005 Posty: 3965 Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)
|
Wys³any: Pia Kwi 01, 2005 16:15 Temat postu: |
|
|
Xarandil napisa³: |
... Ale każdy MG robi jak chce... |
Dokładnie tak. I ja połączyłem systemy ale klanów nie wprowadzam , ponieważ uważam , że gra skupiła by się za bardzo na samych wampirach. No może bym wprowadził jakby wszyscy gracze byli wampirami albo większość chociaż. Ale jeszcze się zastanowie. To że ktoś jest wampirem nie znaczy , że wie o istnieniu klanów. _________________ Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.
MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus |
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Rahl Mod Chaosu
Do³±czy³: 03 Gru 2004 Posty: 464 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Pia Kwi 01, 2005 17:18 Temat postu: |
|
|
dokładnie bo z nimi nie przebywa dlatego nei wie do jakeigo klanu należy, pozatym ta co go ugryzła to juz niezyje ... sorry nie istnieje :] _________________ "Kiedy walczysz z potworami zważaj żeby nie stać sie jednym z nich" - Friedrich Nietzsche |
|
Powrót do góry |
|
|
BlackRider Strażnik
Do³±czy³: 14 Mar 2005 Posty: 50 Sk±d: Gorlice
|
Wys³any: Pia Kwi 01, 2005 21:31 Temat postu: |
|
|
U mnie na sesji wampiry są żadkie. Pełnią rolę dowódców swych mrocznych armii. Oczywiście występują samotnicy ukrywający się przed ludźmi. _________________ "The thundering of hooves brings the sounds of death" |
|
Powrót do góry |
|
|
Xarandil Mod Elfów
Do³±czy³: 30 Lis 2004 Posty: 1266 Sk±d: warszawa
|
Wys³any: Pia Kwi 01, 2005 21:57 Temat postu: |
|
|
-Umnie gracz jak został ugryziony przez wampira to nie wiedział o istnienu klanów dopuki nie spotkał innych którzy go chcieli zabić bo naruszył zasady Maskarady a więc troche na rozbrajał ;] |
|
Powrót do góry |
|
|
Tzimisce Mod Nekropolii
Do³±czy³: 21 Lut 2005 Posty: 101
|
Wys³any: Czw Kwi 21, 2005 12:55 Temat postu: |
|
|
czy bycie wampirem w WFRP jest takie ciężkie jak piszecie? Jak dla mnie to wampiry są rzeziolami: +30 do większości cech niszczy. Respect |
|
Powrót do góry |
|
|
|