Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast阷ny temat |
Autor |
Wiadomo舵 |
Blackswordsman Mod Bestii
Do潮czy: 18 Sty 2005 Posty: 3965 Sk眃: Brama wymiar贸w p贸艂nocnego bieguna:)
|
Wys砤ny: Czw Sty 20, 2005 01:19 Temat postu: |
|
|
Hej dzi臋ki to mo偶e wyj艣膰 ,najpierw spr贸buje tych ko艅czyn a potem mutacje. A mo偶e by tak zmutowany stw贸r o 4 g艂owach, 4-8 nogach i r臋kach zawieraj膮cy w sobie wszystkich naraz? Zobacze jak to si臋 potoczy. _________________ Jestem mieczem i zbroj膮. Moja droga tam gdzie krew.
MG tu i tam ^^
#Sesja Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Lord Rahl Mod Chaosu
Do潮czy: 03 Gru 2004 Posty: 464 Sk眃: Zielona G贸ra
|
Wys砤ny: Czw Sty 20, 2005 12:51 Temat postu: |
|
|
popadasz ze skrajno艣ci w skrajno艣膰 _________________ "Kiedy walczysz z potworami zwa偶aj 偶eby nie sta膰 sie jednym z nich" - Friedrich Nietzsche |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Blackswordsman Mod Bestii
Do潮czy: 18 Sty 2005 Posty: 3965 Sk眃: Brama wymiar贸w p贸艂nocnego bieguna:)
|
Wys砤ny: Sob Sty 22, 2005 04:05 Temat postu: |
|
|
Postanowi艂em ostatecznie 偶e leczeniem i wsp贸艂偶yciem ich po艂膮cze wi臋c wszyscy si臋 zintegruj膮 bez sta艂ego 艂膮czenia moleku艂. _________________ Jestem mieczem i zbroj膮. Moja droga tam gdzie krew.
MG tu i tam ^^
#Sesja Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Xsary Markgraf
Do潮czy: 09 Sty 2005 Posty: 2039 Sk眃: Nowa S贸l
|
Wys砤ny: Sob Sty 22, 2005 13:16 Temat postu: |
|
|
No g艂贸wnym problem jest to 偶e czasem nie wiem ile PD przyznac. Ale znajduj臋 powoli na to rozwi膮zanie. Inne problemy to jak BG zmieniaj膮 radykalnie m贸j pi臋kny scenariusz! Ja tu si臋 morduje tyle czasu a oni graj膮 nie graj膮 wg scenariusza. Szlak mnie nieraz trafia... _________________ #Sesja Przyjaciel czy wr贸g? - Frank albo Fred |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Blackswordsman Mod Bestii
Do潮czy: 18 Sty 2005 Posty: 3965 Sk眃: Brama wymiar贸w p贸艂nocnego bieguna:)
|
Wys砤ny: Nie Sty 23, 2005 00:44 Temat postu: |
|
|
To by艂 m贸j najwi臋kszy problem jak zacz膮艂em prowadzi膰 ale teraz to wystarczy mie膰 jaki艣 punkt zaczepienia i jazda. Bo czasem sztywny szkielet ramowy przygody to za wiele 偶eby oczekiwa膰 od graczy. _________________ Jestem mieczem i zbroj膮. Moja droga tam gdzie krew.
MG tu i tam ^^
#Sesja Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Xarandil Mod Elf贸w
Do潮czy: 30 Lis 2004 Posty: 1266 Sk眃: warszawa
|
Wys砤ny: Nie Sty 23, 2005 00:49 Temat postu: |
|
|
ja coprawda prowadzi艂em 8 sesji dopiero i pierwsze 3 prowadzi艂em z gotowych scenariuszy poprzerabianych.... a teraz jest tak jak mowisz Black punkt zaczepienia i wio wiem gdzie sa co zrobili ostatnio i mniej wiecej jakie dostana zadanie jak je przyjm膮... i to wszystko ale natchnienia szukam jeszcze w gotowych scenariuszach.... |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Zedd Mod Mag贸w
Do潮czy: 04 Gru 2004 Posty: 722 Sk眃: Zielona G贸ra
|
Wys砤ny: Sro Lut 09, 2005 11:39 Temat postu: |
|
|
Bardzo lubi臋 gdy moi gracze niwecz膮 moje za艂o偶enia.. Gdy nie id膮 tak jak wcze艣niej zak艂ada艂em 偶e by poszli.. Mi艂a niespodzianka - takie zaskoczenie.. Nie mam nic przeciwko improwizacji.. To znaczy 偶e gracze si臋 staraj膮 i nie id膮 z g贸ry wiadom膮 艣cie偶k膮.. Gdy np dostaja zlecenie od szlachcianki - a oni zamiast je wykonac zaczynaja kombinowac jakby tu sie wlamac do jej palacu.. Lubie takie rzeczy - to nowe wyzwanie.. Dlatego nigdy przed sesja nie planuje sztywno calej przygody. I najlepsze jest to ze gdy tak robie sprawdza sie to o wiele lepiej niz jakbym ja sobie rozpisal.. _________________ Zeddicus |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Blackswordsman Mod Bestii
Do潮czy: 18 Sty 2005 Posty: 3965 Sk眃: Brama wymiar贸w p贸艂nocnego bieguna:)
|
Wys砤ny: Nie Maj 01, 2005 09:53 Temat postu: |
|
|
Co do pd to nadal mam zawsze problem ile przyzna膰. Chwile si臋 zastanawiam , przypominam kto co zrobi艂 , co powiedzia艂 i jak odgrywa艂. I jako艣 idzie , wydaje mi si臋 sprawiedliwie, chocia偶 gracze ja k si臋 dowiedz膮 ile drugi dosta艂 to wielki lament jest. A bo on nic nie zrobi艂 i tyle dosta艂 a ja mniej. _________________ Jestem mieczem i zbroj膮. Moja droga tam gdzie krew.
MG tu i tam ^^
#Sesja Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Sab Mod Mechaniki
Do潮czy: 12 Lut 2005 Posty: 144 Sk眃: z dalekiej p贸艂nocy
|
Wys砤ny: Sro Maj 18, 2005 00:58 Temat postu: |
|
|
Co do "pedek贸w", to nie mam problemu i nigdy nie mia艂em. Jesli mam scenariusz, z g贸ry mam ustalone komu co, kiedy i za co + bonusy. Jesli improwizuj臋, notuj臋 na karteczce pszystkie pedeki jakie akurat mog臋 przyzna膰. Kiedy艣 mia艂em jeszcze bardzo brzydki zwyczaj. Odbiera艂em graczom du偶o punkt贸w za z艂e zachowanie w czasie sesji. By艂em wtedy m艂odym M(arynowanym) G(oblinem) i nie potrafi膮c inaczej poradzi膰 sobie z wiecznie nadpobudliwymi graczami, robi艂em im takie 艣wi艅stwo.
Ja, z kolei, mam inny problem. Po 8 latach prowadzenia zaczynam wypala膰 si臋 z pomys艂贸w. Jak wy tworzycie przygody (je艣li nie improwizujecie)? _________________ dekadencki golibroda |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Zedd Mod Mag贸w
Do潮czy: 04 Gru 2004 Posty: 722 Sk眃: Zielona G贸ra
|
Wys砤ny: Sro Maj 18, 2005 18:50 Temat postu: |
|
|
Problem wypalenia jest bardzo bolesny. Osobi艣cie przez 6 bitych lat zwykle prowadzi艂em sesje. To jest jak ma艂偶e艅stwo - ka偶da kolejna "przeja偶d偶ka" jest przewidywalna. Strasznie mnie to obecnie boli. Wszystkie motywy ju偶 kiedy艣 gdzie艣 mia艂y miejsce i w taki b膮d藕 inny spos贸b zosta艂y wykorzystane. Strasznie ci臋偶ko o orginalno艣膰. Nie gra艂em ju偶 od jakiego艣 czasu i nie czuje g艂odu.. Wybacznie ten grzech - ale nie wiem jak go przezwyci臋偶y膰 _________________ Zeddicus |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Sab Mod Mechaniki
Do潮czy: 12 Lut 2005 Posty: 144 Sk眃: z dalekiej p贸艂nocy
|
Wys砤ny: Sro Maj 18, 2005 19:39 Temat postu: |
|
|
Cierpimy razem z tob膮 Zeddzie. Przyda艂aby si臋 jaka艣 noa technika tworzenia przyg贸d. Kiedy艣 stworzy艂em kilka takich now膮, chyba ciekaw膮 technik膮, ale jeszcze jej nie dopracowa艂em... _________________ dekadencki golibroda |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Blackswordsman Mod Bestii
Do潮czy: 18 Sty 2005 Posty: 3965 Sk眃: Brama wymiar贸w p贸艂nocnego bieguna:)
|
Wys砤ny: Sro Maj 18, 2005 21:10 Temat postu: |
|
|
No ja naszcz臋艣cie odegna艂em braki i mam setki nowych pomys艂贸w. Dobre jest to, 偶e co jaki艣 czas prowadze innym graczom i moge wykorzysta膰 kilka razy ten sam pomys艂. Czasem kr贸tka przerwa si臋 przydaje. Trzymaj si臋 Zedd. Jeszcze wr贸cisz do gry. Zobaczysz. _________________ Jestem mieczem i zbroj膮. Moja droga tam gdzie krew.
MG tu i tam ^^
#Sesja Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
kain Mod Mag贸w
Do潮czy: 20 Lut 2005 Posty: 2262
|
Wys砤ny: Pon Maj 23, 2005 14:49 Temat postu: |
|
|
Wsp贸艂praca, u nas jest raczej niemozliwa. Chocia偶 ch艂opaki robi膮 post臋py.
Jak im idzie za dobrze walka to improwizuje i zmieniam statsy przeciwnikom. |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
艁ysy1382 Skrzyd艂owy
Do潮czy: 10 Sty 2005 Posty: 174 Sk眃: Albion
|
Wys砤ny: Wto Maj 31, 2005 16:32 Temat postu: |
|
|
Jesli masz az tak poteznych graczy, to albo daj im kilka razy cos, z czy beda mieli nie lada problemy, albo cos, do czego wcale nie trzeba uzywac miesni.
Sam "wychodowalem" juz POWERska druzynke i kazda nastepna sesja stworzy z nich na prawde herosow, jednak sie tym nie martwie. W kazdej z moich przygod (jeszcze ich nie wykorzystalem w grze) jest komu w morde przylac, ale bez myslenia sie nie obedzie (a czas goni).
Jesli zas daje jakies walki, to na pewno nie na rownych zasadach. To nie znaczy, ze NPC sa przepakami, tylko ze potrafia wykorzystac np. otoczenie. To sprawi, ze gracze moga byc pakerscy, a jednoczesnie beda mieli pelne portki. No bo nie ma mocnego na wroga, ktorego np. "nie widac". _________________ " To BEER or not to BEER " |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Sab Mod Mechaniki
Do潮czy: 12 Lut 2005 Posty: 144 Sk眃: z dalekiej p贸艂nocy
|
Wys砤ny: Czw Cze 02, 2005 11:35 Temat postu: |
|
|
Mam rad臋 dla Marynowanych Goblin贸w. Uk艂adaj膮c kolejn膮 przygod臋 nie patrzcie na ni膮 z perspektywy MG lecz BN'a. Na pocz膮tek pomy艣lcie co mog艂o si臋 sta膰, 偶eby akcja si臋 zawi膮za艂a, a potem co by艣cie zrobili dalej b臋d膮c tym g艂贸wnym BN'em. Zobaczycie jakie rzeczy mo偶na napisa膰... _________________ dekadencki golibroda |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
|