Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Xarandil Mod Elfów
Do³±czy³: 30 Lis 2004 Posty: 1266 Sk±d: warszawa
|
Wys³any: Sro Gru 01, 2004 14:37 Temat postu: Jak Najlepiej rozwinąć Halfinga? |
|
|
Chodzi mi o to jak nejlepiej rozwijac Halfinga jaka wybrać mu klase i jakie sa stareotypy Halfingów i jak dobrze odgrywać Halfinga ??
Zdaje mi się ze granie Halfingiem moze być całkiem ciekawe ;)ale zadużo o nich nie wiem :/ |
|
Powrót do góry |
|
|
FrYtA Mod Halflingów
Do³±czy³: 25 Lis 2004 Posty: 52 Sk±d: TYCHY
|
Wys³any: Sro Gru 01, 2004 16:15 Temat postu: |
|
|
by grac halfingiem potrzebujesz obeznania w zasadach... halfami nie walczy sie w starciu to jest postac dla graczy ktorzy nie ida poprostu przed siebie i torujÄ… sobie droge toporem (bez urazy kazady)... ta rasa jest dobra w kradzierzach w zwiadach itp... no ale to kazdy wie
polecam tÄ… strone:
http://www.inkluz.pl/archiwum/inkluz47/main/wfrp10.html
dokladnie i przyjemnie opisana rasa... no i kilka klimatycznych fachów dla halfa... tzn takich ktorymi mozna grac
naprawde fajnie sie gra halfingami tylko poprostu musisz wyrzucic z siebie mysl "nie wiem jak to zrobic to go zabije"
pozdro _________________ PEACE |
|
Powrót do góry |
|
|
AdeK Mod Elfów
Do³±czy³: 24 Lis 2004 Posty: 195
|
Wys³any: Sro Gru 01, 2004 16:39 Temat postu: |
|
|
No Fryta ma racje i zgadzam sie co do wzmianki z torowanie drogi toporem i tym ze fajnei sie gra halfem przy pozytywnym mysleniu po prostu trzeba wrzucic na luzik i umiec sie wczuc.Ale wazne jest to zeby MG byl wporzo i nie dyskriminowal i nie pozwalal na dyskriminacje nizolkow i potrafil realnie ocenic mozliwosi sprytnego halfinga.
Jesli chce sie grac halfingiem to najlepiej wybrac lotrzyka(jest to najczesciej wybierana opcja duza zreczsnosc i wszelkie inne umiejetnosci czynia z niego znakomitego zlodzieja a nawet cichego zabojce) albo uczonego(jesli chodzi o inteligencje halfingo nic nie brakuje moga byc medykami, zielazami oraz innymi wspomagajacymi druzyne bohaterami),a wszczegulnosi kaplanami bo PM maja takei jak wszystcy a zawsze moga trzymac sie z tylu , można tez byc rangerem ze wzgledu na dobre US ciche chodzenie ukrywanie sie itp.
Halfingi moga wybrac swojego boga lub tez jakiego kolwiek innego ludzkiego boga (nie jest to takie dziwne jak w przypadku krasnoludow czy elfow bo wiekszosc halfinskich poszukiwaczy przygod jest mocno zżytych z ludzkimi spolecznosciami), bardzo dobrym wyborem jest RANDAL bog zlodzieji i w przypadku halfow zaden MG nie powinien miec nic przeciwko.Takie mozliwosici w wyborze boga bardzo przydaja sie przy profesij kaplana.
Nic tylko grac halfingami polecam "pozdrawiam i zycze wielu udnaych sesij"
------------------------
Pozdro for @LL |
|
Powrót do góry |
|
|
Xarandil Mod Elfów
Do³±czy³: 30 Lis 2004 Posty: 1266 Sk±d: warszawa
|
Wys³any: Sro Gru 01, 2004 19:46 Temat postu: |
|
|
Korde Fryta i Adek przekonaliśćie następna postacia Po moim Elfie zabójcy zrobie Halfinga przekonaliśćie mnie do niego dzienki wam |
|
Powrót do góry |
|
|
Rheon Szabrownik
Do³±czy³: 30 Lis 2004 Posty: 12 Sk±d: Olkusz
|
Wys³any: Czw Gru 02, 2004 13:39 Temat postu: |
|
|
Halflingi... normalnie respekt dla tych panów... są jedna z dwóch moich ulubionych ras... poza krasnoludami...
One sÄ… poprostu rewelacyjne _________________ Najlebsze radio w sieci... eRadio...
www.eradio.ltd.pl --->wejdźi zobacz...
www.graj.abc.pl --->kliknij i posłuchaj... |
|
Powrót do góry |
|
|
Gorigon Mod Krasnoludów
Do³±czy³: 26 Lis 2004 Posty: 52 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: Czw Gru 02, 2004 17:05 Temat postu: |
|
|
Ja gram halflingiem złodziejem który przeżył (fartem ) spotkanie z ogrami piratami to było tak:
płyne sobie statkiem i nagle słysze piraci ratować się bez namysłu żucam się na bocianie gniazdo . one otoczyły mnie i zaczeły stżelać z balistokusz. Myślałem że zgine ale wpadłem na pomysł skoczenia do wody
połamałem sobie obie nogi ale przeżyłem _________________ Nie Lubimy D&D |
|
Powrót do góry |
|
|
AdeK Mod Elfów
Do³±czy³: 24 Lis 2004 Posty: 195
|
Wys³any: Czw Gru 02, 2004 17:31 Temat postu: |
|
|
To wysoki musial byc ten maszt,a w wogule trafiles do tej wody czy moze odrazu na lond???
-----------
posdro for @LL |
|
Powrót do góry |
|
|
Gorigon Mod Krasnoludów
Do³±czy³: 26 Lis 2004 Posty: 52 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: Czw Gru 02, 2004 18:14 Temat postu: |
|
|
trafiłem do wody po jakimś tygodniu obudziłem się w chacie wieśniaka i to tyle z tej chistori _________________ Nie Lubimy D&D |
|
Powrót do góry |
|
|
FrYtA Mod Halflingów
Do³±czy³: 25 Lis 2004 Posty: 52 Sk±d: TYCHY
|
Wys³any: Czw Gru 02, 2004 21:59 Temat postu: |
|
|
ja moim halfem 2 razy uciekale z wiezienia... walczylem z kazatem 1v1 hmmm wiele tego bylo... no a zginol w walce z trolem bo sie rzucil na zadurzy kawal miecha (nie sam) no ale narobil w spodnie trol przyszedl i go zjadł heheeh
ale halfy rulez... tylko trzeba grac na poczatku lajtowo ale pozniej przeciez kazdemu psychikla siada
pozder _________________ PEACE |
|
Powrót do góry |
|
|
AdeK Mod Elfów
Do³±czy³: 24 Lis 2004 Posty: 195
|
Wys³any: Czw Gru 02, 2004 22:30 Temat postu: |
|
|
Na poczatku halfem najlepiej byc zlodziejem na koniec gdzies tak mozna byc zabojca a w srodku np. kupcem lub czy mtam sie chce w zaleznosi jak sie chce grac.
Od niedawan dopiero gram halfingiem i dokladnie wiem co mam robic w przyszlosci narazie bede paserem i chyba puki co bede sie trzymal z tylu bo ostatnio jak robilem wlam to jeden tak iduzy kolo najpierwsz przedeman uciekl a puzniej sie zaczail i tak mi wypizdzil ze odrazu krytyka mialem (ale juz troche bylem nadszarpniety) wiec faktycznei trza wrzucic na luz _________________ Pozdro for @LL |
|
Powrót do góry |
|
|
FrYtA Mod Halflingów
Do³±czy³: 25 Lis 2004 Posty: 52 Sk±d: TYCHY
|
Wys³any: Pia Gru 03, 2004 14:48 Temat postu: |
|
|
ja sie przewinolem przez zlodzieja(tylko podstawke) no i na cyrkowca polykacz ognia hehe jar to sobie wloski na nogach popalilem i zemnie ryli ze sie depiluje
hmm to byly czasy
pozdro _________________ PEACE |
|
Powrót do góry |
|
|
AdeK Mod Elfów
Do³±czy³: 24 Lis 2004 Posty: 195
|
Wys³any: Pia Gru 03, 2004 21:23 Temat postu: |
|
|
Cyrkowiec dobra rzecz ale najlepiej akrobata albo linoskoczek chyba nawet lepiej!
mozna ewentualnie klowna czy blazna, blaznowanie przydaje sie +1 do upadkow!
_________________ Pozdro for @LL |
|
Powrót do góry |
|
|
Lesionix Mod Chaosu
Do³±czy³: 02 Gru 2004 Posty: 149 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Sob Gru 04, 2004 00:19 Temat postu: |
|
|
Mamy w drużynie gościa który gra halfingiem od 3 lat gość ma profesje szarlatan i prawde mowiac jest jednym z ważniejszych filarów drużyny.... trzeba sie targowac on idzie, trzeba pogadać on idzie. Jednak najlepszy był przekręt kiedy przy aktywnym udziale całej drużyny udało mu się sprzedać pewnemu szlachcicowi kilka hektarów ziemi pod Altdorfem... szkoda tylko że nie była nasza Pozdro dla Adrianka!! _________________ made in Zielon Góra |
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Rahl Mod Chaosu
Do³±czy³: 03 Gru 2004 Posty: 464 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Sob Gru 04, 2004 13:28 Temat postu: |
|
|
nei wiem czy to to samo ale podobne to halfinga, ja gram drodem ( a raczej grałem ) spox ziom ma ogonek około 0,5 metra wzrost to jakies 1m - 1,3 m , waga ( mało mój wazy 30 kg ) , ale maja bardzo zwinne palce do tego kolory włosów o oczu jakie tylko chcecie ( mój miał zielone ) spoko takim kims sie gra ma wspinaczke na starcie , i ww to max chyba 30 , no ale on kmini cały czas jak cos ukraść spoko postac dla ludzi którzy nie chca non stop czegoś zabijać
Drod
Drodowie to b. rzadka rasa, lecz nie stara. Są to malutkie ludki, podobne do halfingów. Nie są oni jednak tak owłosieni. Mają przedziwne włosy, każdy drod innego koloru. Mają ogony (0,6 m). Mogą się na nich uwiesić, w zależności od siły (jakiś cherlak tego nie zrobi). Mieszkają w lasach i górach (w miejscach odludnych). Domy mają na drzewach lub w norkach. Są skromne i tak żyją. Nie lubią miast. Żyją w grupach, nie lubią zadawać się z innymi społecznościami. Kochają przyrodę. Kochają swą rasę i nigdy nie odmówią ugoszczenia innego droda.
Język: Drodów 50%na Staroświatowy
Widzenie w ciemnościach: 30m
Charakter: dobry
Wzrost: mężczyźni 100+3K10cm; kobiety 95+3K8cm
Psychologia: brak
Wiek:10k6 10K12. Jeśli wynik jest mniejszy niż 16 rzucaj dalej i dodaj nowe punkty do starych, daje to przedział wieku między 16 a 135.
Punkty Przeznaczenia: K3
Punkty Magii: Tyle samo co krasnoludy
Sz K3+2
WW 2K10+10
US 2K10+20
S K3
Wt K3
Żyw K3+3
I 2K10+30
A 1
Zr 2K10+30
CP 2K10+5
Int 2K10+15
Op K10+10
SW 2K10+30
Ogd 2K10+20
Modyfikacje ilości umiejętności ze względu na wiek
16-20
21-30
31-40 +1
41-50 +1
51-60 +2
61-70 +3
71-80 +2
81-90 +1
91-100 +1
101-110
111-120 -1
121-130 -1
131-135 -2
Umiejętności obowiązkowe:
Wspinaczka. Jeśli Drod ma 2 lub więcej umiejętności to Specjalna broń-kij, roz. roślin lub cichy chód na wsi z równą szansą dla obu.
Umiejętności są losowane według tabeli halfinga.
Profesje są losowane tak jak u halfingów.
oczywiscie wszelkie statyski proponowałbym troche obnizyc albo podwyszyc u tych co graja ze statystykami wiekszymi niz demony |
|
Powrót do góry |
|
|
Lesionix Mod Chaosu
Do³±czy³: 02 Gru 2004 Posty: 149 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Sob Gru 04, 2004 15:13 Temat postu: |
|
|
Polecam wszystkim droda naprawde fajna postać szczególnie dla ludzi którzy potrafią klimatowo odegrać postać... Jednak jego kruchość może nieco odstraszyć gdyż nie warto wdawać sie nim w RZADNE bójki.... większość kończy się śmiercią (kiedyś np: Napastnicy wyrwali mu nogi i ręce ) Dlatego trzba nauczyć się zwrotów typu: "chowam się za kamień" "ja uciekam" "ja ide z tyłu", ale to dotyczy większości halfingów _________________ made in Zielon Góra |
|
Powrót do góry |
|
|
|