Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Zedd Mod Magów
Do³±czy³: 04 Gru 2004 Posty: 722 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Pon Gru 13, 2004 22:59 Temat postu: |
|
|
Obys sie nie przeliczyl Lesionixie, ale armada ma dukrotna prawie przewage, a do tego czarodzieja na pokladzie.. My taka sila ognia nie dysponujemy, ale mamy czarna wdowe.. Mowiac mamy - nie twierdze ze my mamy tylko ma miasto.. juz zaczalem sie tak z nim personifikowac.. Co prawda jesli piraci przegraja to marny nasz los.. Moze dlatego sie tak bardzo przejmuje. A co do ciebie Lesionixie to watpie zebys zostal kapitanem statku bo sie na tym nie znasz, ale dowodca grupy abordazowej na jednym z okretow - hmmm.. mysle ze tu bys sie sprawdzil.. I to jak malo kto - tylko naszym najwiekszym problemem jest przekonanie piratow ze jestesmy tu po to aby im pomoc i ze mamy doswiadczenie.. Potem bedzie z gorki.. Oby plan sie powiodl.. _________________ Zeddicus |
|
Powrót do góry |
|
|
Lesionix Mod Chaosu
Do³±czy³: 02 Gru 2004 Posty: 149 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Wto Gru 14, 2004 00:00 Temat postu: |
|
|
Hmmmmm a powiedz mi Zeedzie ile jeszcze zostało do pełni ????? Bo mnie się wydaje że to będzie jakoś na dniach Podróż z drowami jakieś równe 2 tygodnie trwała Może będe mógł samodzielnie abordaż przeprowadzić _________________ made in Zielon Góra |
|
Powrót do góry |
|
|
Zedd Mod Magów
Do³±czy³: 04 Gru 2004 Posty: 722 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Wto Gru 14, 2004 12:21 Temat postu: |
|
|
Uwazaj - bo oni maja czaordzieja i to nie byle jakiego na pokladzie. Takiego co jeden okret gdyby chcial zatopilby na pewno. Widzialem w Tremorii pokaz jego mocy.. Rzeznik na maksa..
Apropo realizmu.. To zastanawiam sie jak odegrac oslepienie gracza (chociazby chwilowe) oprocz tego ze zawiaze mu cos na oczach to musialbym go tez ogluszyc (zatyczki do uszu) zeby nic nie slyszal z moich opisow.. ciezka sprawa. Jak ktos ma jakis pomysl to niech wali smialo.. _________________ Zeddicus |
|
Powrót do góry |
|
|
Xarandil Mod Elfów
Do³±czy³: 30 Lis 2004 Posty: 1266 Sk±d: warszawa
|
Wys³any: Nie Sty 09, 2005 23:20 Temat postu: |
|
|
Trodna sprawa z tym jak odegrać oslepionego gracza... ale chyba pomysł zeby dać mu zatyczki jakieś do uszu nie jest zły...;p to chyba najlpesze co można wymyślic |
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Rahl Mod Chaosu
Do³±czy³: 03 Gru 2004 Posty: 464 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Sob Sty 15, 2005 15:26 Temat postu: |
|
|
można też go poprosić zeby wyszdł, albo jeśli gracz potrafi się dobrze wczuwac to moze udawac ze nie słyszy opisów ; ale tac ysierzadko zdarzają |
|
Powrót do góry |
|
|
Zedd Mod Magów
Do³±czy³: 04 Gru 2004 Posty: 722 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Sob Sty 15, 2005 18:07 Temat postu: |
|
|
Ale wlasnie chodzi o to zeby nie popsuc mu zabawy.. Jesli musialby udawac ze nie slyszy opisow to byloby to troche sztuczne.. A tu chodzi o realizm. _________________ Zeddicus |
|
Powrót do góry |
|
|
Xarandil Mod Elfów
Do³±czy³: 30 Lis 2004 Posty: 1266 Sk±d: warszawa
|
Wys³any: Pon Sty 17, 2005 10:19 Temat postu: |
|
|
Wiessz co Zedzie moze być cos takiego ze jak nagle straci wzrok to się zrobi coś takiego ze panikuje i mowisz mu co on robi ty mu to mowisz... i n aczas trwania paniki ty nim kierujesz a następnie jak się juz uspokoi to nie bedzie nic widział i sam raczej nigdzie nie dojdzie.... tak zabardzo a przyjaciele mogą mu pomoc i go prowadzić albo co... |
|
Powrót do góry |
|
|
Go¶æ
|
Wys³any: Pon Sty 17, 2005 13:49 Temat postu: zagÅ‚uszanie |
|
|
yyyy... nie słyszeliście nigdy o zagłuszaniu??
wskazującym palcem naciskacie na wewnętrzny płatek ucha i naciskacie z szybkoscia jakies 4 razy na sek, na czas kiedy MG omawia coś z konkretnym graczem czy graczami na osobności. [zagłuszacie oczywiście oboje uszu ]
nie wkładajcie palców do środka ucha - tylko naciskajcie od zewnątrz płatek - tak aby zamykał i otwierał kanał słuchowy.
Jednak na dłuższe narady z MG - powyzej 3 minut - proponuje opuszczanie pomieszczenia sesji przez graczy którym nie dane jest usłyszeć to co się dzieje |
|
Powrót do góry |
|
|
Blackswordsman Mod Bestii
Do³±czy³: 18 Sty 2005 Posty: 3965 Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)
|
Wys³any: Czw Sty 20, 2005 01:01 Temat postu: |
|
|
Trzeba ten pomysł wypróbować. A na marginesie to grałem z takim co to niby był ślepy nawet miał zamknięte oczy tylko dlaczego zawsze słyszał i widział więcej niż reszta drużyny razem wzięta??? _________________ Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.
MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus |
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Rahl Mod Chaosu
Do³±czy³: 03 Gru 2004 Posty: 464 Sk±d: Zielona Góra
|
Wys³any: Czw Sty 20, 2005 12:37 Temat postu: |
|
|
no a może by tak zbudować taki mechanizm który wysyłałby fale do ośrodku słuchu niewidomego , ze nei wiedziałby co się dzieje _________________ "Kiedy walczysz z potworami zważaj żeby nie stać sie jednym z nich" - Friedrich Nietzsche |
|
Powrót do góry |
|
|
Urdhgag Odźwierny
Do³±czy³: 02 Lip 2005 Posty: 110 Sk±d: Festung Breslau
|
Wys³any: Sro Kwi 19, 2006 19:12 Temat postu: |
|
|
A może prościej wepchnąć go do kibla i wrzucić tam błyskdymkę ?!
Przerażacie mnie!!! Ja nie wiem z kim wy gracie, ale ja z moimi graczami to honorowe chwyty stosujemy!!! Ja im pokazuję mapę całych podziemi, po czym mówię dokąd ją znaju - i oni tak grają, jakby tylko tyle wiedzieli, widzieli i słyszeli!!! Gdy team się rozdzieli, to jeżeli nic ważnego nie robi to nawet z pokoju nie wychodzimy - no chyba, że to coś poufnego (na przykład mroczny interes z portowym gangiem, bądź wizyta w zamtuzie - a i wtedy nie zawsze). Jak nie chcą grać wobec was Fair to mówicie do widzenia - ja tak się już pożegnałem z 2 graczami (akcja pod tytułem gracz zasłyszał - postać info wykorzystała) przed tem szczerze z nimi gadając i nakłaniając do zmiany postępowania.
I wystraszyły mnie te pierwsze teksty w tym Temacie! 7 ataków?! Magiczny pancerz?! Przepraszam, no ale to nie DnD!!! Wytrzymałość na poziomie 9?! to chyba tylko Archaon taką ma! Ja gram 3 lata jedną postacią i ani jednego magicznego przedmiotu nie mam, nawet medalika na niestrawność - i jestem z tym szczęśliwy - bo to nie DnD, ataki mam 4 - jewstem więc uważany za rzeźnika - owszem US na poziomie 91 za pomocą długiego łuku, ale od dawna MG powiadamia mnie, że wrogowie są na takiej odległości, że wyciąganie łuku to głupota! Wt: 4, a pancerz to jakaś mierna zbroja skórzana! Wybaczcię tą ostrą reakcję, no ale ludzie!!! Gram 6 lat i zadam wam pytanie: czy my nadal mówimy o Dark Fantasy Warhammerze?!
Jeszcze raz proszę o wybaczenie. Przepraszam! _________________ #Sesja: Upadek Imperium: Henset Czerwonogłowy
"Szybko się poruszaja i niosą jakieś książeczki... Chować się!!! JEchowy nadlatują!!!" |
|
Powrót do góry |
|
|
Tzimisce Mod Nekropolii
Do³±czy³: 21 Lut 2005 Posty: 101
|
Wys³any: Sob Kwi 22, 2006 01:04 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z pzedmówcą! To nie jest jakiś tam psi D'n'D, tylko dark fantasy wfrp. Tu nie powinno być magii i ataków na takim poziomie. To się nie godzi...
Cytat: |
Ja gram 3 lata jedną postacią i ani jednego magicznego przedmiotu nie mam, nawet medalika na niestrawność - i jestem z tym szczęśliwy - bo to nie DnD, ataki mam 4 - jewstem więc uważany za rzeźnika - owszem US na poziomie 91 za pomocą długiego łuku, ale od dawna MG powiadamia mnie, że wrogowie są na takiej odległości, że wyciąganie łuku to głupota! Wt: 4, a pancerz to jakaś mierna zbroja skórzana |
Czy warto jest dlużej grać tą postacią? Z takimi statystykami to przecież już się nudne robi... |
|
Powrót do góry |
|
|
Dante_delire Strażnik
Do³±czy³: 23 Kwi 2006 Posty: 75
|
Wys³any: Nie Kwi 23, 2006 15:40 Temat postu: |
|
|
No ja gram dopiero 3 lata ale już dawno zrozumiałem że Warhammer to dark fantasy. I jak patrze jak ktoś się chwali swoimi elfami, które robią co im się podoba (nie grają z charakterem bo sobie wymyślili jakiś sposób żebo to pominąć) i mają statystkyki że mogą sobie z demonami 1 vs 1 walczyć, to po co komuś takiemu drużynka. Po za tym Warh to dark, a tam postacie nie są heroiczne (chyba że naprawde na to zasłużą) i w większości powinni nie wyróżniać się z tłumu (przynajmniej na początku). I pamiętajcie, że każdy strzelający z łuku w warhu, strzela raz na runde, chyba że to elf jest, wtedy max 2. Bo nie jest możliwym wypakować 7 celnych strzał w ciągu 10 sekund. Celowanie wymaga czasu i skupienia. Wiem bo sam strzelałem. Więc jeżeli ktoś mi powie że wyciągnie więcej niż 2 ataki strzeleckie na runde i to nie magicznie, to ja bym w życiu z kimś takim nie grał. A jak widze elfa który się siłuje na ręke z gigantem i wygrywa... szkoda gadać. dlatedo niekrórzy powinni naprawde zmienić system. Nie wiem jak takie postacie dożywają do takich stat, bo u mnie za byle głupote można zginąć, a jeśli uważam ze postać gracza jest zbyt dobra, to zabijam, bo psuje równowage w grze. Bo o równowadze też trzeba pamiętać. |
|
Powrót do góry |
|
|
Urdhgag Odźwierny
Do³±czy³: 02 Lip 2005 Posty: 110 Sk±d: Festung Breslau
|
Wys³any: Nie Kwi 23, 2006 22:10 Temat postu: |
|
|
NiezgodzÄ™ siÄ™!
To nie takich ludzi trzeba usuwać - to takie systemy jak DnD należy tępić ogniem i mieczem bo nam materaił na graczy psują !!!
A tak na poważnie - nie przeginasz aby z tymi "za byle co mozna zginac"? Ja rozumiem, w powaznym starciu - ale mnie by wkurzalo bym ginal co 30 minut - jak ci gracze z toba wytrzymują?! _________________ #Sesja: Upadek Imperium: Henset Czerwonogłowy
"Szybko się poruszaja i niosą jakieś książeczki... Chować się!!! JEchowy nadlatują!!!" |
|
Powrót do góry |
|
|
Dante_delire Strażnik
Do³±czy³: 23 Kwi 2006 Posty: 75
|
Wys³any: Nie Kwi 23, 2006 22:43 Temat postu: |
|
|
No może troche przegiąłem, ale można się spodziewać śmierci na każdym kroku. I wierzcie mi, jeśli gracze wiedzą co nad nimi wisi potrafią dokonać niesamowitych rzeczy. |
|
Powrót do góry |
|
|
|