Do³±czy³: 17 Sty 2011 Posty: 106 Sk±d: Wolne Miasto GdaÅ„sk
Wys³any: Pia Sty 21, 2011 15:36 Temat postu:
Ciekawe spojrzenie, osobiście nie wprowadzałem KR do prowadzonych przez siebie przygód, głównie dlatego że zazwyczaj grywaliśmy ludzką drużyną.
Teraz jednak gram krasnalem, postanowiłem zagrać trochę nieszablonowo - zacząłem od skryby, a mam w planach zostanie czeladnikiem runów, ale nie chcę iść dalej w tamtą stronę, dążę do stworzenia takiego krasnoludzkiego mędrca, jak z jednego z dodatkó do I ed - chcę mieć postać która wie literalnie wszystko - począwszy od zielarstwa skończywszy na fizyce jądrowej...
To już lepiej w uczonego idź. Nauka runy, to nie jest umiejętność przypisana tylko do kowala run, a uczony ma znacznie więcej nauk i wiedz.
Po prostu chyba musiałbyś to podliczyć.
Ew. ścieżka kowala run, ale najmodniejsze staty daj w umysłowość i ogładę, a najsłabsze w fizyczność, aby wyszedł taki mądry, a nie twardy. _________________ Przyjaciel czy wróg? - Rhunar Ragnison, Magnus Regenbogen
Lily et Pique - Gundrik Grundisonn
Krasnolud z wysoką ogładą? Oo _________________ #Sesja Przyjaciel czy Wróg? ==>Ingwar Ingersson, krasnolud #Ciężkie jest życie na morzu==>Hektor Lombard, człowiek
Do³±czy³: 17 Sty 2011 Posty: 106 Sk±d: Wolne Miasto GdaÅ„sk
Wys³any: Pia Sty 21, 2011 21:49 Temat postu:
Chcę iść na uczonego po Czeladniku Run, jak dożyję, ale nie patrzę przez pryzmat pdków, tylko samego funu grania, zresztą czeladnik też nie jest jakoś super przegięty.
Co do statów to już na początku miałem dobrą beczkę - 2 S i 3 Wt jak na krasnala, i max int - po prostu ideał
Ale po 12 latach można już odpuścić silnych krasnali nie:P
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Id¼ do strony Poprzedni1, 2, 3
Strona 3 z 3
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach