Wys³any: Sob Cze 12, 2010 13:36 Temat postu: Call of Warhammer (Warhammer: Total war).
Mam nadzieję, że jest to dobry dział... odpowiedniejszego nie znalazłem.
Witam serdecznie każdego, kto jest zainteresowany tym modem.
Ta produkcja miała swą premierę 25 XII 2009 roku. Akcja rozgrywa się w roku 2521, Burza Chaosu, Marsz Barbarzyńców na Imperium et cetera et cetera. Słowem jatka, komputerowe WFB.
Medieval II: total war + dodatek Kingdoms + patch 1.5.
Komputer: Nie potrzebny żaden demon prędkości.
Instalacja
1. Wersja 1.01 - instalować do folderu medka. Zasadniczo każdą wersję należy wrzucić do folderu medka, samo wypakuje folder "mod". W wersji 1.0 i patchu muzycznym do niego wystarczy zmienić literkę odpowiedzialną za dysk (np. z "c" na "d"). Rzecz jasna, o ile wasza gra posiada dość standardową ścieżkę. Wcześniej wywalić folder "Teutonic".
2. Wersja 1.02 - ta jest dostępna obecnie - należy postąpić analogicznie jak wyżej (koniecznie wybrać ścieżkę ręcznie, do folderu medka II). Prawdopodobnie będziecie też musieli pobrać soundpatcha 1.01 (jak w przypadku wersji 1.01, aktualnie chyba już niedostępnej - teraz pełny mod zaczyna się od 1.02).
3. Wersja 1.03 - do folderu medka, wybieramy ścieżkę ręcznie.
4. Hotfix 1.031 - jak wyżej.
5. Angielskie tłumaczenia - pobieramy dla wersji 1.01, 1.02, 1.03. Wrzucamy do wspólnego folderu "text", a tym zastępujemy folder "text" w folderze "data" moda.
Wszelkie uwagi itd. na pw.
Nacji w samym modzie jest kilka:
Chaos - Podział na cztery dobrze nam znane bóstwa. Oprócz ludzi i demonów Lordowie Chaosu mają możliwość najęcia Krasnoludzkiego Najemnika (To te Krasnoludy Chaosu).
Imperium - Imperium składa się z całej masy małych, ale groźnych, walczących wspólnie nacji: Nordland, Middenland, Hochland, Ostland, Ostermark, Talabekland, Reikland, Wisseland, Averland i Stirland. Oprócz barw różnią się też specjalnymi jednostkami (jedna-dwie np. zamiast muszkieterów Hochland ma snajperów itd).
Orkowie - Wielkie zielone Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh.
Nocne Gobliny - miasta w górach, tłuką krasnoludów, orków, ludzi i co się da. Walczą o przetrwanie.
Krasnoludy - kilka miast w Górach Krańca Świata.
Mroczne Elfy - Ekspedycja wojskowa, która wylądowała w Nordlandach.
Elfy Wysokiego rodu - Ekspedycja wojskowa z Ulthuanu. Desant w okol. Norski.
Kislev - Nacja konnych wojowników żyjąca na położonym na płn-wsch. od Imperium stepie.
Bretończycy - gościnny występ armii rycerzy (dwa typy jednostek), walczących w barwach jednego z Księstw Elektorskich.
Sylwania - Manfred von Carstein, jego przyjaciele i stada nieumarłych.
Previev najnowszego patcha (1.04). Nie jest kompletny,. Oprócz tego dojdą Skavenii i Księstwa Graniczne.
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach