Forum www.forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 
[Strona Gwna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Epilog

 
To forum jest zablokowane, nie moesz pisa dodawa ani zmienia na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez moliwoci zmiany postw lub pisania odpowiedzi    Forum www.forum.drachenfels.pl Strona Gwna -> Upadek Imperium
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Doczy: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Skd: Elblg

PostWysany: Czw Lut 22, 2007 18:48    Temat postu: Epilog Odpowiedz z cytatem

[color=orange:4fe5e4adaa]DALSZY PRZEBIEG BITWY O LOS IMPERIUM

Po mierci Lorda Krakena, armia Kordela Shorgaara ruszya do ostatecznego szturmu na Altdorf. Przebili si przez mur w kilku punktach i zajli wszystkie czci miasta, prcz gmachu stray miejskiej, witynii Sigmara i Paacu Imperatorskiego. W cigu tego niefortunnego dnia, tylko jedno zwycistwo przypado obrocom miasta: Freidrich Stoll, genera stray miejskiej, rozbi wraz ze swoj druyn kult Tzeentcha, Purpurow Do, zabijajc wszystkich ywych jeszcze w Imperium czonkw tej sekty. Nastpnego dnia, Kordel ruszy na gmach stray, nie mogc sforsowa murw witynii ani paacu. W zacitej walce, gmach pad, a Fredrich Stoll oraz marszaek Altdorfu, Voldo Von Abersin, zginli wraz ze swymi ludmi, zabierajc ze sob wielu Chaosytw. Podczas pojedynku midzy Von Abersinem a Shorgaarem, Chaosyta prawie nie straci ycia. wita chorgwia Chaosu, potny artefakt niesiony przez Kordela, zosta zniszczony uwiconym, krasnoludzkim mieczem Marszaka. Zaraz potem, Marszaek pad od ciosu toporem w plecy, a Kordel dobi go krtkim mieczem. Mimo zwycistwa, resztki wojsk Kordela zostay wyparte z miasta przez kontratak gwardii witynnej i paacowej. Shorgaar ze swymi ludmi szybko doczy do wojsk Archaona w polu.

Na polach Reiklandu walka bya niepomylna dla Imperium i Bretonni. Tajemnicze morderstwa kilku z waniejszych dowdcw obu pastw osabiy si sojuszu. Mimo to, sojusz wspierany przez boskie siy, wytoczy ostateczn bitw wrogom. Najpierw ruszyy na siebie wojska Bretonni i Vardeka Croma. Po cikich walkach, wikszo armii Bretonni zostaa zmasakrowana, podobnie jak horda Croma. Dzie pierwszy nie przynis zwycistwa adnej ze stron, a jedynie cikie straty dla obu. Na drugi dzie ruszyy na siebie gwne armie. Najpotniejsze oddziay, szlachta, magowie, stwory i demony oraz wysannicy bogw ruszyy na siebie w katastrofalnym boju. Ziemia trzsa si pod onierzami, przesiknita krwi i przykryta trupami. Niebo zmienio si w karmazynowe pieko, plujc byskawicami i potnymi meteorytami w walczce armie. Avatarowie bogw, otoczeni potnymi kohortami demonw i wysannikw boych, walczyli ze sob bez spoczynku i chwili wytchnienia. Ostatecznie, na pomoc Imperium przyby niespodziewany sojusznik, horda Malalitw i innych nacji, gwnie Ogrw ze Wschodu, przybya pod wodz trzech Chaos Lordw: Ichneumona; Wybraca Malala, Rikkit'Tika; Skaveskiego Mdrca i Shin-Tana; wielkiego szermierza i Proroka Malala ze Wschodu. Okazao si, e Malalici osabili obie strony konfliktu, mordujc kilku generaw wraz z ich armiami, kiedy ci pospieszali na pole bitwy. Teraz, tymczasowo po stronie Imperium, zaatakowali hordy Chaosu i wpadli w samo centrum, wic si w walk z najbardziej elitarnymi rycerzami Chaosu. Byy to "Miecze Chaosu", osobista druyna Wszechwybraca Chaosu, Archaona. Mimo wspaniaej znajomoci sztuki walki, i wielkiego dowiadczenia, Miecze Chaosu legy trupem, mordujc jednak wielu ze znienawidzonych wrogw. Tymczasem, Ichneumon, Shin-Tan i Rikkit'Tik zaatakowali razem Archaona. Mimo swojej potgi, nie mg oprze si on poczonej sile trzech Chaos Lordw, i zgin, zabijajc wczeniej bardzo wielu wrogich onierzy, i ranic prawie-miertelnie Chaos Lordw. Kiedy Archaon zgin, jego ciao spono, a jego ekwipunek, "Skarby Chaosu" zmieniy si w py. Chaos Lordowie, straciwszy wiksz cz wojska, wycofali si pospiesznie z bitwy, kierujc si na poudniowy-wschd. Mimo utraty wielkiego Wszechwybraca, Chaosyci pod wodz Croma i Shorgaara, ruszyli do ataku na Bretonnczykw i Imperialistw. Walka bya zacita, jednak nie przyniosa rozstrzygnicia. Nastpnego dnia, obz sojuszu obiega straszliwa wie. Mot Sigmara, Ghal-Maraz, oraz sam Imperator Karl Franz II zniknli, a wierzchowiec Imperatora, gryf "Szpon mierci" zosta znaleziony zmasakrowany. Morale prawie upado, jednak sojusz zebra si do ostatniej szary na szeregi Chaosu. Podczas cikiej, caodniowej bitwy, obie armie zmasakroway si nawzajem. Kordel Shorgaar zgin z rki Louena Leoncueura, Krla Bretonni, a sam krl pad niedugo potem, zasieczony przez band rycerzy Chaosu. Zabili mu najpierw konia, a potem zdradziecko zadgali, jak prbowa si podnie by dalej walczy. Po mierci ostatniego wadcy sojuszu, Chaosyci szybko ruszyli do szturmu. Oficerowie Bretonnscy szybko wykonali odwrt, uciekajc przez przecze Gr Szarych do Bretonni. Imperialni za wycofali si do Altdorfu, i tam zostali wybici przez szturm Chaosytw. Chaosyci szybko wpadli do miasta, wybili ywych jeszcze cywilw i obrocw, zdobyli wityni i paac oraz zupili i spalili miasto doszcztnie. Potem odeszli szybko na pnocny wschd, zalegajc w Mosinej Twierdzy, dawnej fortecy krasnoludzko-imperialnej w Grach rodkowych. Zwieczeniem tragedii Imperium byo odnalezienie przez przeyych mieszkacw Altdorfu roztrzaskanego Ghal-Maraza i martwego Karla Franza II w ruinach gwnej witynii Sigmara. Pewne jest to, e Chaosyci na koniec, po zniszczeniu miasta, zabili Imperatora i zniszczyli jego mot, co spowodowao absolutny upadek Imperium.

SYTUACJA WIATOWA

PӣNOCNO WSCHODNIE ZIEMIE STAREGO WIATA (Imperium, Jaowa Kraina, Albion, Norska, Kislev)- Po zaginiciu Imperatora, zapanowa Chaos. Elektorzy nie yli, miasta w ruinach, Ar-Ulryk i Wielki Teogonista rwnie zginli. Imperium przestao istnie. Obecnie ruiny pastwa zamieszkuje resztka spoeczestwa, zdeterminowana, by odnowi pastwo. Jednak wci w Imperium czai si zagroenie, w postaci hordy Chaosytw w Mosinej Fortecy, oraz resztek innych hord, grasujcych po ziemiach kraju. Dorzecze Reiku w Jaowej Krainie zostao zniszczone, a trupy, gruz i krew dugo zamiecay rzek i jej ujcie. Marienburg spon z rk Chaosyckich Norsemenw. Caa Norska wreszcie upada pod jarzmem Chaosu i przemienia si w lodowe pieko, gdzie mona znale dwa rodzaje mierci: z rk Norsemena-Chaosyty, i ze strasznego mrozu. Krasnoludy w Norsce potraciy swe ostatnie siedziby i wycofay si do najwikszej, Kraka-Drak, czekajc pod broni na ostateczny koniec w bitwie. Albion za, mimo najazdw Norsemenw, odpar Chaos i sformowa jedno pastwo, Krlestwo Albionu. Nowowybrany Krl William sformowa potn armi i flot, za pomoc ktrej opanowa ca wysp, likwidujc przeciwnikw, ze stworzenia, Chaos oraz pogaskie kulty, midzy innymi druidyzm i Dawn Wiar. Zniszczy floty Norsemenw na Morzu Szponw i pocz pali i niszczy Chaosyckie wioski i miasteczka na zachodnim wybrzeu Norski, deklarujc Krucjat Albiosk. Prcz Albioczykw, na zachd Norski cigali Imperialici, Kislevici i Bretonnczycy, oraz inne obcokrajowcy, ktrzy chcieli mci si na Chaosie za ostatni najazd. Tymczasem Kislev, mimo kilkuletniego jarzma Chaosu, po wykrwawieniu si hord Rujnujcych Mocy w Reiklandzie, zebra rebeliantw pod przywdztwem nowego cara, Jurija Gromowicza, zwanego "elaznym". Zorganizowa on now armi Kislevitw i zreorganizowa regimenty Kozakw i gwardii stoecznej. Do tego naj na sub kilka Ord Ungow. Potem, wybucho w Kislevie powstanie. Chaos zosta pobity i cofn si do ruin Praag. Tam wydarzya si ostateczna bitwa, w ktrej z miasta zostay tylko spalone kamienie, a resztki Chaosytw ucieky na Pustkowia Chaosu. Kislevici swoj potg i fanatyzmem wyparli nawet Trolle z Kraju Trolli, zdobywajc te ziemie dla ich odnowionego Caratu. Car, jako pierwszy rozkaz, nakaza spali to co zostao ze splugawionych miast Bolgasgrad i Praag i oboy ten rejon wieloletni kwarantann. Czciowo odbudowa Erengrad i odtworzy flot, wspomagaj pniej Albion w swojej Krucjacie przeciw Norsce. Stolica Kislevska za zostaa odbudowana i poszerzona. Zastosowano najnowsze technologie, a miasto szybko stao si najpotniejsz fortec w Starym wiecie, potniejsz nawet ni zrujnowane obecnie Middenheim w Imperium. Nowy Car okaza si by doskonaym wadc i zacz organizowa podjazdy na wrogie stepy i Norsk, oraz zbudowa szeregi umocnie i zamkw w Kraju Trolli, wypierajc Chaos i Trolle stamtd na dobre. Ziemia ta zostaa przechrzczona na "Tarcz Kislevu", potocznie jednak mwi si na ni Tarczowa Ziemia.

POUDNIE STAREGO WIATA (Tilea, Estalia)- Podczas najazdu Chaosu na Imperium, ze Skavenblight, stolicy Skaveskiej na pnocy Tilei, ruszya potna armia Skavenw, ktra zdobya i spalia wszystkie miasta i twierdze ksit Tileaskich, zatrzymujc si dopiero na Luccini oraz Wyspie Piratw, Sartosie. Obie nacje wsplnie odpary szturm szczuroludzi i z pomoc najemnikw oraz kontyngentw sojuszniczych z Ksistw Granicznych, Estalii i Arabii, cofnli wrogw pod samo Skavenblight, palc splugawion fortec do goej ziemi. Jednak, sojusznicy ponieli potne straty i zmuszeni byli porzuci odbite rejony, ktre zaraz zajli dawni, ywi jeszcze, szlachcice. W Luccini powstaa Republika, rzdzona przez Krla elekcyjnego oraz Parlament. Ustanowia ona swoje silne rzdy, koczc spory midzy ksitami i koczc zote czasy dla najemnikw, kiedy pracy dla nich nie brako. Najemnicy zmienili si w wojska zacine, lub odeszli na pnoc, a ksita zostali zmuszeni do ulegoci, lub brutalnie pozbawieni szlachectwa, majtku, a nierzadko take i ycia. Republikanie odbudowali i obwarowali cz miast i zamkw, midzy innymi stolic-Luccini oraz Remas, i ustanowili Morra jako swoj gwn religi pastwow. Tymczasem, Estalia rwnie zjednoczya si pod berem Krla, ktry zaoy potny, Solkaski aparat Inkwizycyjny. Nastpiy pogromy innowiercw i Chaosytw. Kilku ksit, dostojnikw kocielnych i Chaos Lordw wzniecao powstania, lecz wszystkie zostay krwawo stumione. Estalia wesza w solidny sojusz z Wysokimi Elfami oraz Arabi, i zacza wysya wicej flot konkwistadorw i odkrywcw na zachd, do Nowego wiata i Lustrii, wikajc si w konflikt z Mrocznymi Elfami i Jaszczuroludmi. Mimo to, zaczyna si zoty wiek dla potnego Krlestwa Estalii.

POUDNIOWY KONTYNENT (Arabia, Nehekhara, Ze Ziemie, Poudniowe Krainy)-Rok 2530 KI to dla Arabii pomylny czas. W imi boga Ormazda, Arabowie zjednoczyli si, by wyprze obcych bogw z ich ziem, co im si udao poprzez system represji i nawracania. Pniej, zorganizowano zgromadzenie arabskich wadcw, gdzie wybrano jedynego potnego wszechwadc powstajcego Arabskiego Imperium, Sutana. Pierwszym sutanem zosta Mehmed I zwany "Wielkim". Zjednoczy on wszystkie miasta i ziemie Arabii w jedno silne pastwo i stworzy potn, nowoczesn armi, w skad ktrej wchodzili midzy innymi Janczarowie, fanatyczna elitarna piechota. Kiedy Imperium si ustabilizowao, Mehmed powoa do istnienia organizacj Hashashinw, Imperialnych zabjcw, oraz zarzdzi Jihad-wit wojn z niewiernymi. Ruszy na czele potnej armii na zachd, by zjednoczy ostatnie, rebelianckie kalifaty, oraz by wyprze nowoprzybyych Wysokich Elfw z Arabii. Po wcieleniu ziem kalifatw, Asurowie przysali do Sutana poselstwo, w ktrym zaproponowali sojusz przeciwko zagroeniu, jakie ze sob nosia Nehekhara, ziemie dawnych Krlw-Kapanw oraz Nagashizzar, mroczna forteca Krla Nekromancji, Nagasha. Asurowie zaproponowali rwnie sojusz z Estali. Tak te si stao, i kontyngent najemny Estalijczykw, kilka oddziaw Asurw oraz Sutaska armia wsparta Jihadem, ruszyy na Nehekhar. Po kilku pomniejszych zwycistwach Krlw-Kapanw, nieumarli zostali pobici pod sam stolic. Krl Settra zmuszony by wycofa to co zostao z jego wojsk na poudnie, a Arabscy kolonizatorzy zaczli migrowa na Ziemie Umarych, odbudowujc staroytne miasta na wzr arabski i oywiajc pola oraz rzeki. Nagash nie zareagowa agresywnie, jedynie fortyfikujc swoje martwe woci, a Sutan zostawi jego ziemie w spokoju, wiedzc e ryzykuje utrat caej swojej armii we wschodnich grach. Odesa swoich Estalijskich i elfich sojusznikw, po czym ruszy na czele swych armii na Ze Ziemie, bijc ostatnie tamtejsze plemiona zielonoskrych i ludzi. Nanis na te ziemie religi Ormazda i zbudowa pierwsze od setek lat miasta. Podpisa ugody z Ksistwami Granicznymi oraz pakt handlowy z Barak-Varr, krasnoludzk fortec na skraju morza. Pod koniec roku da krasnoludom wielki prezent-oczyszczone z plugastwa i zielonoskrych staroytne fortece krasnoludzkie w grach poudnia. Krasnoludy podpisay pakty z Imperium Arabskim i przysigy wspiera je w swoich rzdach. Tymczasem, na Imperium Arabskie spady hordy poudniowcw i Malalitw z Poudniowych Krain. Z wielkim trudem odparto pierwsz fal najedcw, lecz wyglda na to, e Sutana czeka cika walka z Chaosytami o przyszo Arabii.

POUDNIOWO WSCHODNIE ZIEMIE STAREGO WIATA (Ksistwa Graniczne, Pastwo Krasnoludzkie)- Po zwycistwie nad Archaonem, Ichneumon i resztki jego wojsk wycofay si pospiesznie najkrtsz drog, przez Przecz Czarnego Ognia i Ksistwa Graniczne, do Wezendorfu, ich twierdzy w Grach Kraca wiata. Zabunkrowali si tam, obserwujc, jak Ksistwa Graniczne szybko podniosy si z szoku, jaki w nich wywoa nagy atak Ichneumona jeszcze par miesicy temu. Ludzie z Ksistw oraz Krasnoludy z Karaz-A-Karak prbowali zdoby Wezendorf wsplnie, jednak nie udao im si. Twierdza okazaa si by nie do zdobycia, a wojska Malalitw z fanatycznym uporem broniy jej. Ludzie postanowili jako pierwsi odpuci i wrci do Ksistw, jednak wpadli w puapk na jednej z przeczy i zostali zmasakrowani przez kilka druyn Malalitw ktrzy dostali si tutaj ukrytymi tunelami z Wezendorfu. Krasnoludy rwnie wycofay si, lecz odpary podobne zasadzki Malalitw i wydostay si z ich zasigu. Krasnoludy wtedy skoncentroway si na wykorzystaniu chwilowej saboci Skavenw i zielonoskrych, by odzyska wikszo swoich dawnych fortec w Czarnych Grach i Grach Kraca wiata, co udao si, i to z niewielkimi stratami. Pastwo Krasnoludzkie weszo w ukady handlowe z Imperium Arabskim, Ksistwami Granicznymi i Caratem Kislevskim. Wyglda na to, e Krasnoludzkie Pastwo znw stanie si grsk potg.

ZIEMIE WSCHODU (Cathay, Nippon, Khuresh, Wschodnie Stepy)- Nie wiele wiadomo o tym co dziao si na wschodzie. Wiadomo jedynie, i Chaosyci zajli Wschodnie Stepy i ziemie Khuresh, wikajc si w przegrane walki z Cathay i Nipponem. Wydaje si, e Krlestwa Indu, Cesarstwo Cathay i Imperium Nipponu czy sojusz anty-Chaosycki od czasw Wojny O Daleki Wschd, w ktrej siy Chaosu i Prawa zostay zniszczone w walkach z tutejszymi ludami. Ten sojusz jak wida nadal jest w mocy, i Chaosyci cigle s odpierani z wielkimi dla nich stratami.

ZIEMIE ZACHODU (Ulthuan, Naggaroth, Nowy wiat, Lustria)- Podczas Upadku Imperium, Malekith, Wadca Mrocznych Elfw wyczu swoj szans i zebra najwiksz armi Druchii, jaka kiedykolwiek stpaa po ziemi, i zaatakowa Ulthuan, bijc najpierw stra brzegow i floty wojenne. Po kolei pod ostrzami Druchii paday miasta Asurw, mimo i Mroczni ponosili pewne straty, w tym wielu potnych lordw. Mimo to, zostali poprowadzeni do zwycistwa przez Malekitha, jego praw rk-Kourana oraz nowego Wybraca Khaine'a, Moebiusa. Pomimo wspaniaej obrony, Ulthuan upad a rodzina krlewska zostaa wybita, podobnie jak najwiksi bohaterowie Ulthuanu. Jedynie Krl Feniks i resztki jego armii ucieky i zaoyy nowe pastwo Asurw na zachodnich wybrzeach Arabii, gdzie weszli w sojusz z Estali i Arabami, planujc zemst i odzyskanie Wiecznego Krlestwa.

BRETONNIA- Po mierci Krla Louena Leoncueura oraz Arcykapanki kultu Pani Z Jeziora, Bretonnia zmuszona bya stan naprzeciw potnej hordzie Skavenw z klanu Pestilens oraz wspierajcych ich Chaosytw (gwnie Nurglistw) ktrzy opanowali region i miasto Mousillon. Po cikich walkach, Bretonnczycy wybili wrogw i spalili doszcztnie miasto i okalajce je ziemie, obejmujc je w nastpstwie kwarantann, gdy wci po zgniych bagnach szwendaj si bandy Chaosytw. Kiedy zagroenie Chaosem zostao zaegnane, wybucha wojna domowa midzy monowadcami Bretonnskimi o koron krlewsk. Bretonnia szybko podzielia si na walczce ze sob prowincje, miasta i stronnictwa, a kult Pani Z Jeziora i Zakon Graala podupady. Obie organizacje wycofay si do Couronne, jedynego miasta ktre jest neutralne wobec wojny domowej i propaguje jedno pod wsplnym berem. Wie niesie, e Krl Louen pozostawi potomka, ktrego kapanki Pani Z Jeziora, wadze Couronne i rycerze Graala chc wprowadzi na tron, jednak rodzina krlewska ukrya si lub zagina. Wojna trwa nadal, a patrioci gorczkowo szukaj syna krlewskiego, by zakoczy okres anarchii i przygotowa kraj do zemsty na Chaosie, ktre pobio Imperium i spowodowao mier Krla.[/color:4fe5e4adaa]
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email
Wywietl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie moesz pisa dodawa ani zmienia na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez moliwoci zmiany postw lub pisania odpowiedzi    Forum www.forum.drachenfels.pl Strona Gwna -> Upadek Imperium Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group