Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Darnok Odźwierny
Do³±czy³: 24 Maj 2006 Posty: 105
|
Wys³any: Nie Maj 28, 2006 20:29 Temat postu: |
|
|
Bezpośrednio odpowiadając na pytanie z tematu........ zdecydowanie mało. Z gromrilowym setem na fechtmistrzu + mistrzem magii bez jakichkolwiek przegięć + Herszt z 5 banitami można zajść naprawde daleko(ubicie jakiegoś smoczka oczywiście nie wchodzi w grę, ale smoki to już zaawansowane kampanie są) |
|
Powrót do góry |
|
|
lordbunio Odźwierny
Do³±czy³: 04 Mar 2006 Posty: 90
|
Wys³any: Nie Sie 13, 2006 01:09 Temat postu: |
|
|
Magiczne przedmioty... no cóż... najlepiej wzorować sie na podręczniku i nie tworzyć potężnych przedmiotów.
A gracze nie znajdują magicznych przedmiotów...
Mogą trafić na przedmiot... Ale zazwyczaj do kogoś już on należy (sławne przedmioty które swą siłe czerpią z wiary innych w jego wyjątkowość)
Co do przedmiotów zaklętych magią... Nie są one potężne (bo według samej koncepcji świata magia = wiara więc najpotężniejsze przedmioty są to te w których wyjątkowość wierzy wiele osób... młod sigmara ). I powinny być najrzadszymi z wszelkich magicznych przedmiotów.
Chaos... ahh... to co tygryski lubią najbardziej tu może być wszystko... sam kiedyś dałem graczowi miecz... żeby było śmieszniej miecz ten zdobył żak. To był taki przedmiocik w którym było odbicie duszy demona. Musiał wykonać test SW by go dotknąć i z paznokci zaczęły spływać krople krwi na miecz . Potem co powien czas się budził bo zdawało mu się że widział czerwone ślepia psa... co pewien czas także widział tego psa... ciekawie go można było wkręcać. Zwłaszcza jak się jeden nocy obudził i miał ślinę na twarzy.
Ale powracajÄ…c do tematu...
Przedmioty magiczne muszą być przemyślane.
jeszcze raz przemyślane...
nie dawane pochopnie...
i rzadkie. (teraz mam drużyne ok 2000 pdk i żadnego magicznego przedmiotu jak narazie nie mamy i jest ciekawie, znalezienie głupiego miecza doskonałej jakości [taki znaleść można tylko w zwłokach potężnej postaci] jest czymś wielkim i wywołuje zmieszanie w drużynie) |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Strażnik
Do³±czy³: 08 Cze 2006 Posty: 77 Sk±d: z Pruszkowa obok wawy
|
Wys³any: Sro Wrz 20, 2006 14:35 Temat postu: |
|
|
Ja sądze by rozdAWć przzedmioty magiczne po pokonaniu czegos trudnego lub zadania jakiegoś trudnego. |
|
Powrót do góry |
|
|
alladyn777 Odźwierny
Do³±czy³: 22 Maj 2006 Posty: 107 Sk±d: WWA
|
Wys³any: Czw Wrz 21, 2006 16:29 Temat postu: |
|
|
Na leb zobojnaczonego sigmara
Te przedmioty w podreczniku sa strasznie ograniczone i jesli MG stosuje tylko te przedmioty na sesjach to to sstrasznie nudne byc musi
B the Way - w jaki sposob MG dal wam Runefanga? _________________ Gregor - Altdorf; Las
"Wojny można wygrywać krukiem - oto on, albo mieczem - oto on." |
|
Powrót do góry |
|
|
Cranmer Graf
Do³±czy³: 17 Sie 2006 Posty: 1751 Sk±d: z nienacka :D
|
Wys³any: Czw Wrz 21, 2006 22:10 Temat postu: |
|
|
Runiczny kieł - miecz trwale naznaczony runą alaryka szalonego, w posiadaniu imperium jest 12 takich mieczy...10 jest w posiadaniu ksiażat-elektorów, dwa są w skarbcu imperium..cos tak to było..są to w kazdym razie poteżne magiczne miecze... |
|
Powrót do góry |
|
|
Urdhgag Odźwierny
Do³±czy³: 02 Lip 2005 Posty: 110 Sk±d: Festung Breslau
|
Wys³any: Pia Wrz 22, 2006 23:54 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj się rozpedziłem z postowaniem ^^
Jestem z elitaryzacja magii! Żadne tam runefangi i inne takie bo równie dobrze można dać potem graczom ekwipunek archaona - to nie ma sensu gdyż gracze stają się zbyt potężni. Proponuję jakieś bronie z dodatkiem +1, +2 do obrażeń - za czyny duże, bo heroicznych sie raczej niedopuszczą (czyn heroiczny - wyprawa na pustkowia chaosu i ubicie archaona), i tak najlepsza zabawa jest bez magicznych przedmiotów. _________________ #Sesja: Upadek Imperium: Henset Czerwonogłowy
"Szybko się poruszaja i niosą jakieś książeczki... Chować się!!! JEchowy nadlatują!!!" |
|
Powrót do góry |
|
|
Cranmer Graf
Do³±czy³: 17 Sie 2006 Posty: 1751 Sk±d: z nienacka :D
|
Wys³any: Sob Wrz 23, 2006 20:34 Temat postu: |
|
|
pomysł Urdhgag'a jest nawet dobry.. magiczne przedmioty powinny być elitarne..sam z kuplami sie namęczyłem zanim dopadliśmy coś magicznego...to było cała kampanoia, na zkończenie dostaliśmy wynagrodzenie trudów.. ale w czasie kampanii mielismy spotkanie z upiorem..uciekaliśmy szybko.. |
|
Powrót do góry |
|
|
Urdhgag Odźwierny
Do³±czy³: 02 Lip 2005 Posty: 110 Sk±d: Festung Breslau
|
Wys³any: Sob Wrz 23, 2006 23:04 Temat postu: |
|
|
Dziekuje za uznanine ^^
Poweim wiecej - przedmiot magiczny w Warhammerze jest dla mnie jakimś takim extra bajerem, czyms jak wypasiona fura - można się pochwalić, ale nie ułatwia życia jakoś specjalnie. Najważniejsze są umeijętności postaci, bo nawet mając w łapach runefanga chłop rolnik nie rozgromi regimentu chaośników - a ja mając w łapach młotek kowalski rozwaliłem 5 kuszników... jak? ^^
1. Rzuciłem młotkiem w jednego z nich - dostał w zęby + knockout.
2. złapałem gdzieś leżący na ziemi bełt i wbiłem drugiemu delikwentowi w oko.
3. Trzeciego oponenta wrzuciłem do pieca kowalskiego. ^^
4. Użyłem na czas jako żywej tarczy - zabił go towarzysz broni strzalem z krotkiego łuku.
5. ostatniego skopałem na śmierć.
Także gracze - aby mordować jak sie chce wystarczy być pomysłowym i nie mówic no to ja go zabijam a brać różne sprzęty gospodarstwa Staroświatowego i czynić nimi bliźnim krzywdę. _________________ #Sesja: Upadek Imperium: Henset Czerwonogłowy
"Szybko się poruszaja i niosą jakieś książeczki... Chować się!!! JEchowy nadlatują!!!" |
|
Powrót do góry |
|
|
Monstero Starszy Prochowy
Do³±czy³: 15 Lis 2005 Posty: 279 Sk±d: z daleka
|
Wys³any: Pon Wrz 25, 2006 12:46 Temat postu: |
|
|
Ja uważam, że magiczną bronią także duchowi niewiele zrobisz. Jedyna dobra metoda to posłanie po kapłana Morra, jakiegoś maga lub inkwizytora wprawnego w odpędzaniu istot eterycznych. Poza tym gdzieś czytałem, że skutkuje spaczeń wydmuchiwany przez rurkę w stronę takiej zjawy. _________________ ... |
|
Powrót do góry |
|
|
Cranmer Graf
Do³±czy³: 17 Sie 2006 Posty: 1751 Sk±d: z nienacka :D
|
Wys³any: Pon Wrz 25, 2006 20:44 Temat postu: |
|
|
na istoty eteryczne działa jedynia magia i magiczne przedmioty czyt. bronie, coś musi zabijać takiego ducha, bo jesli nie to czemu jest w bestiariuszu?? pozatym w drużynie jest zazwyczaj jeden mag..tak wiec jak oni mają sobie poradzić z kims eterycznym he?? wiadome, że taki upiór zabierze sie za tych którzy mogą mu szkodzić na początku co nie? bronie magiczne są nieraz potrzebne..ale trzeba je odpowiednio dawkować..tylko wtedy jak BG na to zasłużą... a jak ich nie mają to nogi za pas i w las |
|
Powrót do góry |
|
|
kain Mod Magów
Do³±czy³: 20 Lut 2005 Posty: 2262
|
Wys³any: Sro Wrz 27, 2006 01:47 Temat postu: |
|
|
U mnie gracze na sesji nie widzieli od roku magicznego weapona no chyba że jakiś rycerz Khrona mial takie coś i chciał ich poświećic swemu Bogu./ Magiczne przedmioty daje się tym co umieją je wykrozystać i zasłużyli na to.Poza tym mając takie cacko narażasz się na rabunej jak to ujął Urdhgag toekstra bryka a takie bryki się kradnie _________________ #sesja Miasto: Dante Cavenaghi
#sesja Wichry Północy: Kain
Kobiet potrafiących służyć za materac jest wiele na tym naszym nie najweselszym ze światów. Ale znalezienie dowcipnie czy roztropnie gadającego materaca nie jest już takie proste |
|
Powrót do góry |
|
|
Orzad Starszy Szabrownik
Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 37
|
Wys³any: Sro Wrz 27, 2006 22:22 Temat postu: |
|
|
Przedmioty magiczne? Jak najmniej, ale z wyjątkami... Gracz będący magiem powinien na wyższym poziomie mieć już jakieś ustrojstwo dające jakiś ciekawy efekt magiczny. Podobnież z kowalem run, dziwne by było żeby taki jegomość nie posiadał czegoś z nałożonym runem. Inna sprawa że w tym wypadku sam by raczej robił takie cacko (i to przez n sesji). A takie "przygody" z kuciem run w roli głównej do zbyt obfitych w akcję nie należą .... |
|
Powrót do góry |
|
|
Darnok Odźwierny
Do³±czy³: 24 Maj 2006 Posty: 105
|
Wys³any: Pon Paz 09, 2006 20:27 Temat postu: |
|
|
Robic przedmioty przez "n" sesji - nie ciekawa perspektywa dla graczy. Jakby wyglądała taka sesja???
- No to ja wykuwam rune wymiatania przez duze W
- Ok. Kujesz i kujesz, kujesz i kujesz (...) kujesz i kujesz no i zbliżasz się do półmetku (...) kujesz i kujesz..... |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Pon Paz 09, 2006 20:49 Temat postu: |
|
|
Z tego co czytam niekótre posty (zwłaszcza Kaine'a) to mam wątpliwości co do planów moich graczy
Otóż jeden z graczy chce mieć magiczny miecz... Specjalnie po to się wybrał do Sylvanii by znaleźć parę kamieni mocy I zastanawiam się czy pozwolić im znaleźć czy nie... W sumie stracili już po kilka PP w samej podróży do tej mrocznej krainy.
Jak myślicie? Pozwolić znaleźć kilka kamieni mocy? Niekoniecznie wypakowanych? Jednemu graczowi już dałem takie "cacko". Kamień mocy, który świeci światłem równym ze światłem świeczki _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
kain Mod Magów
Do³±czy³: 20 Lut 2005 Posty: 2262
|
Wys³any: Pon Paz 09, 2006 22:56 Temat postu: |
|
|
Brujah jesli gracz naprawdę zaslużył może mu coś dać, ale zwiększa to ryzyko szybszej śmierci, złodzieje inkwizycja...co tam sobie wymylisz. Ale też nie dawaj mu za mocnej broni...bo zrobis sie "heroiczny" . Każda magiczna bron tworzy z naszych bohaterów herosów, więc bez przegięc. Im gracz staje sie potęzniejszy , traci wyczucie klimaty [nie zawsze ale z reguły]
Ja mialem kiedys magiczny miecz dawał mi +1 A, i mógl raz na dzień zapalić się [coś jak ognisty miecz] Byłem wypas, ale banda złodzieji która akurat widizala jak sie tłuklem z jakimis goblinami...wp**** mi sspuściła i mi go podwędziła _________________ #sesja Miasto: Dante Cavenaghi
#sesja Wichry Północy: Kain
Kobiet potrafiących służyć za materac jest wiele na tym naszym nie najweselszym ze światów. Ale znalezienie dowcipnie czy roztropnie gadającego materaca nie jest już takie proste |
|
Powrót do góry |
|
|
|